στην ανωτέρω διεύθυνση, και αλλου, διαβάζουμε για την σινδόνη του Τορίνο. ειναι κατασκεύασμα των παπικων και δεν έχει σχέση με τα οθόνια https://niksothropoulos.wordpress.com/2013/05/12/a-269/ , δηλαδή με τις νεκρικές ταινίες, που τύλιξαν το νεκρό σωμα του Κυρίου και το σουδάριον https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%BD ,μαντίλι με το οποίο σκέπαζαν το πρόσωπο του νεκρου.
δηλαδή, δεν ηταν σάβανο αυτό που κάλυψε το σωμα του Χριστου αλλά οθόνια,νεκρικές ταινίες, οπότε καταρρέει ο μυθος της σινδόνης του Τορίνο. στο Δ' Εωθινόν διαβάζουμε: "ὁ δὲ Πέτρος ἀναστὰς ἔδραμεν ἐπὶ τὸ μνημεῖον, καὶ παρακύψας βλέπει τὰ ὀθόνια κείμενα μόνα, καὶ ἀπῆλθε, πρὸς ἑαυτόν θαυμάζων τὸ γεγονός" . και στο Ζ' Εωθινόν διαβάζουμε: " Ἔρχεται οὖν Σίμων Πέτρος ἀκολουθῶν αὐτῷ, καὶ εἰσῆλθεν εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ θεωρεῖ τὰ ὀθόνια κείμενα· καὶ τὸ σουδάριον, ὃ ἦν ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ, οὐ μετὰ τῶν ὀθονίων κείμενον, ἀλλὰ χωρὶς ἐντετυλιγμένον εἰς ἕνα τόπον". δηλαδή, χωριστά ηταν το μαντίλι από τις νεκρικές ταινίες. δεν ηταν σάβανο,
https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%83%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%BF αυτό με το οποιο τύλιξαν τον Χριστό αλλά οθόνια και σουδάριον.
δειτε και το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=gzQifKKhIBY
https://orthodoxostypos.gr/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE%CE%BD-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%AC/
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον Μεσαίωνα δεν υπήρχαν λίγα ψευδό-κειμήλια. Αυτό πρέπει να είναι γνωστό σε όλους. Ομοίως, πρέπει να απαιτείται ελάχιστη σύνεση, όταν αποδίδεται μία ορισμένη ταυτότητα σε θνητά απομεινάρια, ειδικά όταν αυτά τα ερείπια διήλθαν ένα πολύ ταραγμένο ιστορικό μονοπάτι, όπως τα υποτιθέμενα λείψανα της Αγίας Ελένης (1).
(1) Στην περίπτωση των ανατολικών λειψάνων των Αγίων της Βενετίας, ο Corrain ομολόγησε ότι, τουλάχιστον τα μισά από αυτά ήταν πολύ αμφίβολα, δηλαδή ψεύτικα. Ένα άλλο παράδειγμα: τα λείψανα του Αγίου Ταρασίου, τα οποία θεωρεί η «Ενετική Καθολική Κουρία» ότι ανήκουν στον πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης, είναι στην πραγματικότητα ενός απλού μοναχού. Αυτά τα λείψανα (τα ψεύτικα!) δόθηκαν στον πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης Βαρθολομαίο (στο πλαίσιο των φιλικών Ρωμαιοκαθολικών-Ορθοδόξων οικουμενιστικών σχέσεων), σαν να ήταν του Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης Αγίου Ταρασίου. Ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν συγκεκριμένες μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που μόλις είπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία άλλη πολύ αμφίβολη περίπτωση αφορά στα ψευδό-ιερά λείψανα της Αγίας Βαρβάρας, που επίσης μεταφέρθηκαν από τη Βενετία στην Ελλάδα για προσκύνηση από τις 10 έως τις 24 Μαΐου 2015. Αυτά τα λείψανα περιλαμβάνουν ένα κρανίο πολύ ώριμης γυναίκας (ενώ ιστορικά γνωρίζουμε ότι η Αγία Βαρβάρα πέθανε νέα), αναμεμιγμένα με οστά διαφόρων ανθρώπων. Το πιστοποιεί η ίδια μελέτη των Corrain – M. A. Capitanio.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε εκείνη την περίπτωση δεν ακούστηκαν διαμαρτυρίες και όλα εξελίχθηκαν ομαλά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι Έλληνες διοργανωτές οργάνωσαν εκ νέου μία παρόμοια εκδήλωση με τα δήθεν λείψανα της Αγίας Ελένης.
https://www.tanea.gr/2009/10/06/world/mesaiwniki-apati-i-sindoni-toy-torino/
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εφημέριοι του ναού του Λιρέ αρχίζουν να περιφέρουν με επισημότητα τη Σινδόνη, εμφανίζοντάς την βεβαίως ως αυθεντική. Ο επίσκοπος της Τρουά, ο Ερρίκος του Πουατιέ έχει αντίθετη άποψη, θεωρώντας την πλαστή. Ο διάδοχός του στον επισκοπικό θρόνο, ο Πέτρος του Αρσί, θα προσπαθήσει να απαγορέψει την περιφορά της ως ιερού κειμηλίου: «Οι ιερείς του Λιρέ φλέγονται από το πάθος της φιλοχρηματίας και της φιλαργυρίας… δεν περιφέρουν την εικόνα από ευσέβεια, αλλά για λόγους οικονομικού συμφέροντος… Πρόκειται για πλαστό αντικείμενο, μολονότι διατείνονται ότι πρόκειται για την Ιερά Σινδόνη στην οποία τυλίχθηκε το σώμα του Κυρίου Ημών… κατά τη διάρκεια των περιφορών ορισμένα άτομα προσποιούνται έναντι αμοιβής ότι δήθεν θεραπεύτηκαν χάρη στο υποτιθέμενο ιερό κειμήλιο, για να ξεγελάσουν τους πιστούς και να τους παρακινήσουν να προβούν σε δωρεές… Ο προκάτοχός μου είχε διενεργήσει έρευνα και είχε ανακαλύψει την απάτη, πως φτιάχτηκε το ύφασμα αυτό και πώς χρωματίστηκε με επιδεξιότητα, γεγονότα που αναγνώρισε κι ο ίδιος ο τεχνίτης που είχε αναλάβει την εργασία».
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πέτρος του Αρσί προσέφυγε στον πάπα για να δικαιωθεί. Η εκδίκαση της υπόθεσης καθυστέρησε πολύ. Τελικά, ο πάπας Κλήμης Ζ΄ προτίμησε να δώσει συμβιβαστική λύση. Επέτρεψε τις περιφορές της Σινδόνης υπό τον όρο ότι κάποιος κήρυκας θα προειδοποιούσε τους πιστούς, «με δυνατή και καθαρή φωνή», διευκρινίζοντας ότι «η μορφή ή η απεικόνιση αυτή δεν επιδεικνύεται ως η γνήσια σινδόνη του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, αλλά ως μορφή ή απεικόνιση που λέγεται ότι είναι εκείνη του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού».https://rogerios.wordpress.com/2014/11/06/%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%8C%CF%84%CF%85%CF%80%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%B1/
Η Σινδόνη συνέχισε την πορεία της, χωρίς η φήμη της να ξεπεράσει τα όρια του Λιρέ και της Τρουά. Το 1453 πωλήθηκε στον Λουδοβίκο Α΄ της Σαβοΐας. Το 1578 μεταφέρθηκε στο Τορίνο που είχε γίνει πρωτεύουσα του Δουκάτου. Η επίδειξη της Σινδόνης σε όλες τις σημαντικές για τη δυναστεία περιστάσεις, την καθιστά ολοένα και πιο γνωστή, ιδίως από τα μέσα του 19ου αιώνα και μετά. Η παγκόσμια φήμη της οφείλεται στους Νεότερους Χρόνους και δεν είναι βέβαια προϊόν κάποιας μεσαιωνικής θρησκοληψίας. Αντιθέτως, η μεσαιωνική Εκκλησία ήταν εκείνη που υιοθέτησε την πιο ορθολογική στάση στο ζήτημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=gzQifKKhIBY
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε για την ανάρτηση και τους συνδέσμους που μας ενημερώνουν σωστά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ισχυρισμοί των Παπικών πολλές φορές δεν ισχύουν.
Έχετε απόλυτο δίκαιο!
Την ευχή σας!