Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ-ΠΑΓΑΝΙΣΤΗ-ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΗ

 Συζητωντας με ανθρώπους σήμερα βλέπεις πως υπάρχουν νεοειδωλολάτρες. άνθρωποι που βλασφημουν τον Χριστό (π.χ. λέγοντας πως δεν ηταν Εβραιος αλλά Έλληνας, ότι η Παναγία ηταν Ελληνίδα κλπ.) αναμασωντας τις βρωμιές παλαιων ειδωλολατρων ή Εβραίων - καμπαλιστων.

πόσες ωρες από τη ζωή τους χαράμισαν διαβάζοντας στο ίντερνετ και σε εκδόσεις επιπέδου δαπέδου του κόσμου τις ανοησίες. 

μου λέει ένας, στο καράβι από Ρόδο για Κάλυμνο, ότι αυτός διαβάζει την Αγία Γραφή και καταλαβαίνει το περιεχόμενό της χωρίς να έχει ανάγκη τους παπαδες! του λέω “ποιός μπορει να εξηγήσει σε έναν τρίτο κάτι που δεν καταλαβαίνει π.χ. στο βιβλίο μου, εγώ ή εσύ; έτσι ειναι και με την Αγία Γραφή. την ερμηνεύουν σωστά αυτοί που την έγραψαν και οι εν Αγίω Πνεύματι “παρέα” τους, δηλαδή οι Άγιοι της Εκκλησίας μας.

σε καφενειο της Καλύμνου ένας ηλικιωμένος μου λέει τις ανοησίες των παγανιστων για την Παλαιά Διαθήκη. του ζήτησα να γίνουμε φίλοι στο φέισμπουκ και την ίδια μέρα του έστειλα παραπομπές από ορθόδοξες πηγές που αναιρουσαν τις ανοησίες του. την άλλη μέρα με διέγραψε από φίλο…

γι’ αυτό ειπα να κάνω αντιγραφή επικόλληση ορισμένων θεμάτων για να τα έχω πρόχειρα σε μελλοντική συνάντηση με ανόητο ειδωλολάτρη.

https://docs.google.com/document/d/1Nz-sf7w309mrUJJmeT2roKPJiiis9UrREtJshpxCkpg/edit?usp=sharing


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ευπρεπως...