έχουμε και λέμε:
1. τα δύο τρένα ανήκαν στην ίδια εταιρεία. (ελάχιστοι ασχολουνται με την εταιρεία...ενώ εκει βρίσκονται οι σχεδιαστές της ανθρωποθυσίας).
2.Η αμαξοστοιχία IC62 αναχώρησε με 48 λεπτά καθυστέρηση από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Παλαιοφάρσαλου, https://www.google.com/maps/place/Palaeofarsalos/@39.3540288,21.9274259,42220m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x1358b89f25a3f38d:0x6f52514d50fac6ea!8m2!3d39.31275!4d22.24366!16s%2Fm%2F0wj640y?authuser=0&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIyNC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D λόγω ενός περιστατικού που προηγήθηκε και έφτασε στην γραμμή 2 του σιδηροδρομικού σταθμού Λαρίσης με μεγάλη καθυστέρηση στις 23:02 (εάν δεν γινόταν η καθυστέρηση δεν θα γινόταν η σύγκρουση. και έγιναν πολλές πρόβες, δεν ηταν η πρώτη φορά).
3. Ύστερα από την αποεπιβίβαση των επιβατών, αναχώρησε με 350 επιβάτες στις 23:04, αντί για τις 22:11, εισερχόμενη -μετά από εσφαλμένο χειρισμό του σταθμάρχη Λάρισας- από το κλειδί «118» που βρίσκεται στην βόρεια έξοδο του σταθμού, στη γραμμή καθόδου. Ταυτόχρονα, η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63503, έχοντας καθυστερήσει περίπου μια ώρα (εάν δεν γινόταν η καθυστέρηση δεν θα γινόταν η σύγκρουση) να αναχωρήσει από την Θεσσαλονίκη, πορευόταν από τη Θεσσαλονίκη προς την Λάρισα.https://www.google.com/maps/place/%CE%95%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AC%CE%BA%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CF%82+%CE%9C%CE%BD%CE%AE%CE%BC%CE%B7%CE%BD+%CE%98%CF%85%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD+%CE%A3%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D+%CE%94%CF%85%CF%83%CF%84%CF%85%CF%87%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82+%CE%A4%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%8E%CE%BD+28-2-2023/@39.8486343,22.5169644,3a,75y,180h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sNs17smwAHI7ND_GqZk9E2w!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D0%26panoid%3DNs17smwAHI7ND_GqZk9E2w%26yaw%3D180!7i16384!8i8192!4m15!1m8!3m7!1s0x135876d843ae4e2b:0x1e09c5464c1b3866!2zzqTOrc68z4DOtyA0MDAgMDQ!3b1!8m2!3d39.8594893!4d22.5308681!16s%2Fg%2F121qmpb9!3m5!1s0x1358716f3e642871:0x86493429a40261f8!8m2!3d39.8488035!4d22.5165936!16s%2Fg%2F11kjf9tb95?authuser=0&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIyNC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
4. συμπέρασμα: πέρα από την ηλιθιότητα του σταθμάρχη, (τον οποιο τον τρέλαναν με τόσο φόρτο εργασίας) τον οποιο διόρισε η εταιρεια,όντας άσχετος -με ή χωρίς μέσον δεν έχει σημασία, και έκανε πολλά λάθη και πριν σαν και αυτό αλλά αυτο ηταν το τελευταιο- το δυστύχημα, στο οποιο σκοτώθηκαν τόσοι νέοι, κυρίως, άνθρωποι μοιάζει με ανθρωποθυσία. έβαλαν και κάμερα,- που βρέθηκε η κάμερα μέσα στα άγρια μεσάνυχτα, μέσα στον κάμπο;;;ποιός την έστησε;;;;- για να απολαύσουν την θέα οι σατανιστές που κρύβονται πίσω από το έγκλημα.
ο Θεός να αναπαύσει τα παιδιά και να δώσει κουράγιο στους συγγενεις τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ευπρεπως...