Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

διπλή ανάγνωση της Αγίας Γραφης

γιας εμας τους Χριστιανούς ο Μεσσίας ηρθε, ειναι ο Κύριος ημων Ιησους Χριστός. στον αναστάσιμο κανόνα ψάλλουμε:

Ωδή η’...
Ἆρον κύκλῳ τοὺς ὀφθαλμούς σου Σιὼν καὶ ἴδε· ἰδοὺ γὰρ ἥκασί σοι, θεοφεγγεῖς ὡς φωστῆρες, ἐκ δυσμῶν, καὶ βορρᾶ, καὶ θαλάσσης, καὶ ἑῲας τὰ τέκνα σου ἐν σοὶ εὐλογοῦντα, Χριστὸν εἰς τοὺς αἰῶνας.
Σήκωσε, Σιών, τα μάτια σου τριγύρω και κοίταξε, γιατί νά, ήρθαν από τη δύση και το βορρά, το νότο και την ανατολή τα παιδιά σου, που λάμπουν με θεϊκό φως, σαν τα άστρα, δοξολογώντας μέσα στους κόλπους σου τον Χριστό αιώνια.
Ησ. 60,1            Φωτίζου φωτίζου Ἱερουσαλήμ, ἥκει γάρ σου τὸ φῶς, καὶ ἡ δόξα Κυρίου ἐπὶ σὲ ἀνατέταλκεν.
Ησ. 60,1                    Φωτίζου, φωτίζου, ω Ιερουσαλήμ, διότι έχει πλέον έλθει το φως σου εις σέ, και η δόξα του Κυρίου έχει ανατείλει επάνω σου.
Ησ. 60,4            ἆρον κύκλῳ τοὺς ὀφθαλμούς σου καὶ ἰδὲ συνηγμένα τὰ τέκνα σου· ἰδοὺ ἥκασι πάντες οἱ υἱοί σου μακρόθεν, καὶ αἱ θυγατέρες σου ἐπ᾿ ὤμων ἀρθήσονται.
Ησ. 60,4                   Νέα αγία Σιών, ύψωσε ολόγυρα τα μάτια σου και ιδέ συγκεντρωμένα τα τέκνα σου. Ιδού, έχουν έλθει όλοι οι υιοί σου από τας μακρυνάς χώρας, αι δε θυγατέρες σου θα φέρωνται επάνω στους ώμους.
Στον ειρμό της θ’ ωδής ο υμνογράφος επεξεργάζεται ποιητικά και προσαρμόζει στην αναστάσιμη δόξα της Εκκλησίας την προφητεία του Ησαΐα: «Φωτίζου, φωτίζου Ιερουσαλήμ, ήκει γαρ σου το φως, και η δόξα Κυρίου επί σε ανατέταλκεν». Από αυτή την προφητεία προέρχεται ο ύμνος «φωτίζου, φωτίζου, η νέα Ιερουσαλήμ, η γάρ δόξα Κυρίου επί σε ανέτειλε». Με τη φράση «Νέα Ιερουσαλήμ» εννοείται η Εκκλησία και με τη φράση «δόξα Κυρίου» η ένδοξη Ανάσταση του Χριστού, από την οποία εκπορεύεται η θεϊκή δόξα.

για τους εβραίους, όμως, δεν ηρθε! ακόμη τον περιμένουν. αλλά αυτός που περιμένουν ειναι ο Αντίχριστος, δεν ειναι ο αληθινός Μεσσίας.
(και οι μωαμεθανοί περιμένουν έναν αντιμεσσία:
Ένας αντί-Μεσσίας, γνωστός στη μουσουλμανική αποκαλυπτική λογοτεχνία ως Ντατζάλ, θα έρθει από την περιοχή Κορασάν του ανατολικού Ιράν και θα σκοτώσει σημαντικό αριθμό από τους μαχητές του χαλιφάτου, έως ότου παραμείνουν 5.000, στριμωγμένοι στην Ιερουσαλήμ. Καθώς ο Ντατζάλ ετοιμάζεται να τους αποτελειώσει, ο Ιησούς, ο δεύτερος πιο τιμημένος προφήτης στο Ισλάμ, θα επιστρέψει στη Γη, θα λογχίσει τον Ντατζάλ...)

παρακάτω βλέπουμε πως οι εβραιοι περιμένουν το 3ο χτίσιμο του Ναου τους στα Ιεροσόλυμα, την παρουσία ενός Αντιμεσσία (για μας ο Αντίθετος στον Αντίχριστο...αλλά για εμας δεν υπάρχει τέτοιος Αντιμεσσίας...), ο οποιος θα καταστρέψει τον Ναό (τον 3ο) και μετά θα έρθει ο Μεσσίας τους (για εμας ο Αντίχριστος)

End-Time Prophecy: Why is the Third Temple so Important?

The Hebrew prophets all proclaimed that in the last days, the exiles of Israel would return to the Promised Land and that the Temple would be rebuilt.
“Then the nations will know that I the Lord make Israel holy, when my sanctuary is among them forever.”  (Ezekiel 37:28)
These phenomenal end-time events are unfolding before our very eyes!The Prophetic Return to Israel and the Third Temple
“I will bring back my exiled people Israel; they will rebuild the ruined cities and live in them.  They will plant vineyards and drink their wine; they will make gardens and eat their fruit.  I will plant Israel in their own land, never again to be uprooted from the land I have given them.”  (Amos 9:14–15)
So many skeptics around the globe like to proclaim that God has rejected the People of Israel and that Israel has been rebirthed by man alone.  Yet, we find in Scripture that God never intended to reject His People forever:
“You, Israel, My servant, Jacob whom I have chosen, Descendant of Abraham My friend, you whom I have taken from the ends of the earth, and called from its remotest parts and said to you, ‘You are My servant, I have chosen you and not rejected you.”  (Isaiah 41:9)
God always planned to bring the Jewish People back to the Land on His terms not man’s.  And just as the prophets foretold, the Jewish People are returning to the Holy Land from the four corners of the earth after 19 centuries of global exile:
“Do not fear, for I am with you; I will bring your offspring from the east, And gather you from the west.   “I will say to the north, ‘Give them up!’ And to the south, ‘Do not hold them back.’  Bring My sons from afar And My daughters from the ends of the earth.”  (Isaiah 43:5–6)
Not only are the exiles of Israel returning to the Promised Land, but preparations to build the Third Temple are progressing through the efforts of the Temple Institute and the Temple Mount Faithful Movement.Why Build the Third Temple?
“Here am I, and the children the Lord has given me.  We are signs and
symbols in Israel from the Lord Almighty, who dwells on Mount Zion.”
(Isaiah 8:18)
You might ask yourself, “If the sanctuary was ‘a copy and a shadow of what is in Heaven (Hebrews 8:5),’ and Yeshua (Jesus) ‘serves in the sanctuary, the true tabernacle set up by the Lord (Hebrews 8:2), why contemplate building the Holy Temple?”
The Holy Temple in Jerusalem was never simply a building or structure, but an earthly dwelling place for the Divine Presence of God.
The Lord said,
“Let them construct a sanctuary for Me, that I may dwell [shakan] among them.” (Exodus 25:8; see also Exodus 40:34–35 and 1 Kings 8:11)
This dwelling (shakan) forms the related word Shekhinah, which is not found in the original Hebrew Bible, but it is used in rabbinic literature and Bible translations to describe the Lord’s Divine Presence.The Prophet Ezekiel witnessed the departure of this Divine Presence from the Temple (Ezekiel 10:18–19).
But he also saw the rebuilding of an eternal and permanent dwelling place of God on the Temple Mount in the Holy City of Jerusalem.
“The glory of the Lord entered the temple through the gate facing east. …  I heard someone speaking to me from inside the temple.  He said: ‘Son of man, this is the place of my throne and the place for the soles of my feet.  This is where I will live among the Israelites forever.’”  (Ezekiel 43:4–7)
Rambam (Rabbi Moses Maimonides), a medieval Jewish philosopher and Torah scholar, said that the Temple has eternal significance.
He wrote in Hilchos Bais HaBechirah (The Laws of God’s Chosen House)
that the Temple had two primary purposes:
  1. To reveal to mankind the Divine Presence of God, which dwelt above the mercy seat of the Ark of the Covenant.
“There, above the cover between the two cherubim that are over the Ark of the Testimony, I will meet with you and give you all my commands for the Israelites.”  (Exodus 25:22)
  1. To facilitate the offering of the required sacrifices.
Since the destruction of the Second Temple in AD 70, however, the Jewish People can no longer offer these sacrifices.  In fact, 202 out of the 613 mitzvot (commandments) in the Torah cannot be performed without a Temple.
(Temple Institute)With no Temple in Jerusalem, the Jewish people now worship the God of Israel in their local community synagogues and in the study of Torah.
Instead of offering animal sacrifices, they now offer Tefillah (prayer), Teshuvah (repentance), and Tzedakah (charity).
Many think that animal sacrifices have been done away with forever, but according to Bible prophecy, this simply isn’t so.  The Lord tells the Prophet Ezekiel that in a future Temple, the prescribed sacrifices will be offered:
“The north and south rooms facing the temple courtyard are the priests’ rooms, where the priests who approach the Lord will eat the most holy offerings.  There they will put the most holy offerings—the grain offerings, the sin offerings and the guilt offerings—for the place is holy.”  (Ezekiel 42:13)
But a serious question arises not only for the Jewish community, but for all Believers in Yeshua:  will the next Temple—the Third Temple—be Ezekiel’s Temple where the Divine Presence will once again reside—or will some other presence reside in another Temple?

Daniel, Yeshua, the Anti-Messiah, and the Third Temple

In the prophetic writings of the Book of Daniel and the Brit Chadashah (New Testament), we find significant details about the role of a rebuilt Temple in the end times.
Both Daniel and Yeshua (Jesus) tell us that the Anti-Messiah will defile the Third Temple before the return of the true Messiah.
They both call this spiritual defilement in the Temple the abomination of desolation:
“So when you see standing in the holy place ‘the abomination that causes desolation,’ spoken of through the prophet Daniel—let the reader understand—then let those who are in Judea flee to the mountains.”  (Matthew 24:15–16; compare with Daniel 9:27, 11:31, and 12:11)According to the Prophet Daniel, the Messiah would be cut off before the Temple is destroyed:
“After the sixty-two weeks the Messiah [Mashiach] will be cut off and have nothing, and the people of the prince [ruler, nagid] who is to come will destroy the city and the sanctuary.  And its end will come with a flood; even to the end there will be war; desolations are determined.”  (Daniel 9:26)
This prophecy was fulfilled in AD 70 with the destruction of the Temple, just forty years after Yeshua HaMashiach (Jesus the Messiah) was cut off by his execution on a tree.
Through the study of numerous end-time Scriptures, we believe that this prince or ruler (nagid)—the anti-Messiah—will appear just as Daniel describes.
Daniel says he will confirm a covenant of peace “for one week” (often interpreted as seven years) but break that covenant in the middle of the term.
“And he [the prince] will make [some translations say ‘confirm’] a firm covenant with the many for one week, but in the middle of the week he will put a stop to sacrifice and grain offering; and on the wing of abominations will come one who makes desolate [some interpretations say, set up an idol on the wing or precipice of the Temple], even until a complete destruction, one that is decreed, is poured out on the one who makes desolate.”  (Daniel 9:27; see also Matthew 24:15; 2 Thessalonians 2:4)
The anti-Messiah will also proclaim himself to be God!
“He [the man of lawlessness] will oppose and will exalt himself over everything that is called God or is worshiped, so that he sets himself up in God’s temple, proclaiming himself to be God.”  (2 Thess. 2:4)
The Temple Institute as well as the Temple Mount and Eretz Yisrael Faithful Movement are the two main Jewish organizations responsible for making preparations for the Third Temple and the reinstatement of sacrificial worship.
Other organizations have plans, too.  One wants to pitch a tabernacle-style tent on the Mount; another wants to build a synagogue in one of the corners of the platform.
Why? Because as Chaim Richman, the director of the Temple Institute states in his Myth Buster video series, “Buildings don’t fall down from heaven.”  He adds that “it’s a mitzvah to build the Temple,” citing Exodus 23:8 and that Jews should be performing all 613 mitzvot, which requires a Temple.
He also says that the Third Temple will “bring the Light back into the world” that left the Temple Mount when the Lord’s Divine Presence departed.
Moreover, he believes the Temple will “reconnect all of creation with one another. It is the Holy Temple that enables all of humanity to engage in direct dynamic relationship with God and provides the opportunity for every individual to rise to our greatest potential.”  (Temple Institute YouTube: Myth Busters Part 1)
Daniel 9 and 11 as well as Brit Chadashah writings, however, help us see that an alternate reality exists for the Temple.
Nevertheless, the ritual garments and vessels have been created.Even the Golden Menorah—the seven branched candelabra—has been crafted, along with Levitical musical instruments, such as silver trumpets, lyres, and harps to worship the Lord, just as King David did 3,000 years ago (1 Chronicles 23:5).
The Temple Institute’s School is training certified, DNA-tested Cohen (descendants of the High Priest Aaron) to perform the Temple duties.
And the final element, the Red Heifer, is being bred in Israel to be sacrificed in the ritual purification of the priests and the vessels, so they may formally enter the holiest of holy area on the entire earth.Everything is ready for the rebuilding of the Third Temple.  Everything, that is, except the land on which to build it.
Since the liberation of the Mount in 1967, the Muslim world has made great efforts to claim the entire 37-acre (150,000 square meter) platform as its own sacred land, calling the site in Arabic al-Ḥaram al-Šarīf—the Noble Sanctuary.
To protect the Noble Sanctuary, the Muslim world has become expert organizers of riots on the Temple Mount and terror on the streets of Israel.  Incitement to such violence increases whenever rumors spread that a Jewish presence will be established on the Temple Mount or its own Muslim structures harmed.Only an incredibly respected, trusted, and honored man by both Muslims and Jews will be able to establish a peace plan that allows the Jewish People to worship the Lord in a Temple on the Mount that King David purchased (2 Samuel 24:18–25).
Whoever this man is and whatever trouble awaits us (known as Jacob’s Trouble) when he breaks the peace plan as Daniel 9:27 predicts, we can be confident that God is on the throne and in control.
As King David writes in Psalm 121:4:  “He who watches over Israel will neither slumber nor sleep.”
We know that end-time Bible prophecy concerning the Third Temple is soon to be fulfilled because Israel was prophetically reborn as a nation in 1948 (Isaiah 66:8), and most of these Temple preparations only started in the last 30 years.
As we persevere through these end-times, join us in introducing the Sar Shalom (Prince of Peace) Yeshua HaMashiach to the Jewish People so that He may dwell in them and bring them a peace and Joy they have not yet known.https://free.messianicbible.com/feature/end-time-prophecy-why-is-the-third-temple-so-important/?fbclid=IwAR186EuvWn_i3gNPP0HHmX__B8M1fv7wSiHq_sWrnff58rzpM467jgfEFig

και η μετάφραση

Προφητεία τελικού χρόνου: Γιατί είναι τόσο σημαντικός ο τρίτος ναός;

Οι Εβραϊκοί προφήτες όλοι διακήρυξαν ότι στις τελευταίες μέρες οι εξόριστοι του Ισραήλ θα επέστρεφαν στην υποσχεμένη γη και ότι ο ναός θα ξαναχτίστηκε.
"Τότε τα έθνη θα γνωρίσουν ότι εγώ ο Κύριος κάνω τον Ισραήλ αγιασμό, όταν το ιερό μου είναι μεταξύ τους για πάντα"  (Ιεζεκιήλ 37:28)
Αυτά τα εκπληκτικά γεγονότα τελικού χρόνου ξεδιπλώνονται μπροστά στα μάτια μας!
Kotel-γεμάτο
Για αιώνες, ο Εβραϊκός λαός κατευθύνθηκε προς το Δυτικό Τείχος, το οποίο έγινε γνωστό ως το Τείχος Θλίψης, για να λυπηθεί για την καταστροφή του Ναού, να προσευχηθεί για την ανοικοδόμηση του Ναού, να λάβει ιερείς ευλογίες και να μετανοήσει.
Η προφητική επιστροφή στο Ισραήλ και ο τρίτος ναός
"Θα επαναφέρω τον εξόριστο λαό μου Ισραήλ. θα ανοικοδομήσουν τις κατεστραμμένες πόλεις και θα ζήσουν μέσα τους. Θα φυτέψουν αμπελώνες και θα πιουν το κρασί τους. θα κάνουν κήπους και θα φάνε τους καρπούς τους. Θα φυτέψω τον Ισραήλ στη γη τους, και δεν θα ξαναγεννηθώ ποτέ από τη γη που τους έδωσα »  (Αμώς 9: 14-15)
Τόσοι πολλοί σκεπτικιστές σε ολόκληρη την υφήλιο θέλουν να διακηρύξουν ότι ο Θεός έχει απορρίψει τον λαό του Ισραήλ και ότι το Ισραήλ έχει αναγεννηθεί μόνο από τον άνθρωπο. Ωστόσο, βρίσκουμε στη Γραφή ότι ο Θεός δεν είχε ποτέ την πρόθεση να απορρίψει τον Λαό Του για πάντα:
"Εσύ, ο Ισραήλ, ο υπηρέτης Μου, ο Ιακώβ τον οποίον έχω επιλέξει, ο απόγονος του Αβραάμ, φίλε μου, εσύ που πήρατε από τα άκρα της γης, και κάλεσα από τα πιο απομακρυσμένα μέρη του και σας είπε:« Είστε ο δούλος μου, σας έχουν επιλέξει και δεν σας έχουν απορρίψει "  (Ησαΐας 41: 9)
Ο Θεός πάντα σχεδίαζε να φέρει τον εβραϊκό λαό πίσω στη χώρα με τους όρους του, όχι τον άνθρωπο. Και ακριβώς όπως πρόβλεψαν οι προφήτες, ο Εβραϊκός λαός επιστρέφει στους Αγίους Τόπους από τις τέσσερις γωνιές της γης μετά από 19 αιώνες παγκόσμιας εξορίας:
"Μη φοβάσαι, γιατί είμαι μαζί σου. Θα φέρω τους απογόνους σου από τα ανατολικά, και θα σε μαζέψω από τη δύση. "Θα πω στο βορρά:" Τους αφήστε επάνω! " Και προς τα νότια, «Μην τα κρατάτε πίσω». Φέρτε τους γιους μου από μακριά και τις κόρες μου από τα άκρα της γης »  (Ησαΐας 43: 5-6)
Όχι μόνο οι εξόριστοι του Ισραήλ επιστρέφουν στην Υπόσχετη Γη, αλλά οι προετοιμασίες για την ανέγερση του Τρίτου Ναού προχωρούν μέσα από τις προσπάθειες του Ινστιτούτου του Ναού και του Ναού Όπισθεν Κίνημα.
Γιατί να οικοδομήσουμε τον τρίτο ναό;
"Εδώ είμαι, και τα παιδιά που μου έδωσε ο Κύριος. Είμαστε σημάδια και
σύμβολα στο Ισραήλ από τον Παντοδύναμο Κύριο, ο οποίος κατοικεί στο Όρος Σιών "
(Ησαΐας 8:18)
Μπορείτε να ρωτήσετε τον εαυτό σας, «Αν το ιερό ήταν “ένα αντίγραφο και μια σκιά αυτού που είναι στον ουρανό (Εβραίους 8: 5) ,” και Yeshua (Ιησούς) σερβίρει στο ιερό, η αληθινή σκηνή που έχει συσταθεί από τον Κύριο (Εβραίους 8: 2), « γιατί να σκεφτόμαστε την οικοδόμηση του Ιερού Ναού;»
Ο Ιερός Ναός στην Ιερουσαλήμ δεν ήταν ποτέ απλώς κτίριο ή δομή, αλλά ένας επίγειος χώρος κατοικίας για τη Θεία Παρουσία του Θεού.
Ο Κύριος είπε,
"Ας φτιάξουν ένα ιερό για Μένα, για να μπορώ να κατοικήσω μεταξύ τους" (Εξοδος 25: 8, βλ. Επίσης Έξοδος 40: 34-35 και 1 Βασιλέων 8:11)
Αυτή η κατοικία ( shakan )  αποτελεί τη σχετική λέξη Shekhinah , η οποία δεν βρίσκεται στην αρχική εβραϊκή γραφή, αλλά χρησιμοποιείται στην ραββινική λογοτεχνία και τις μεταφράσεις της Βίβλου για να περιγράψει τη Θεία Παρουσία του Κυρίου.
Μοντέλο του Δεύτερου Ναού
Μοντέλο του Δεύτερου Ναού
Ο  Προφήτης Ιεζεκιήλ  μάρτυρας της αποχώρησης αυτής της Θείας Παρουσίας από το Ναό  (Ιεζεκιήλ 10: 18-19).
Αλλά είδε επίσης την ανοικοδόμηση μιας αιώνιας και μόνιμης κατοικίας του Θεού στο Όρος του Ναού στην Ιερή Πόλη της  Ιερουσαλήμ .
"Η δόξα του Κυρίου εισήχθη στον ναό διαμέσου της πύλης προς την ανατολή. ... Άκουσα κάποιον να μου μιλάει μέσα από το ναό. Είπε: «Υιός του ανθρώπου, αυτή είναι η θέση του θρόνου μου και ο τόπος για τα πέλματα των ποδιών μου. Εδώ θα ζήσω μεταξύ των Ισραηλιτών για πάντα »   (Ιεζεκιήλ 43: 4-7)
Ο Ράμπαμ (Rabbi Moses Maimonides), μεσαιωνικός εβραϊκός φιλόσοφος και μελετητής Τορά, δήλωσε ότι ο ναός έχει αιώνια σημασία.
Έγραψε στο Hilchos Bais HaBechirah (Οι νόμοι του Θεού που επέλεξε το σπίτι)
ότι ο Ναός είχε δύο πρωταρχικούς σκοπούς:
  1. Για να αποκαλύψει στην ανθρωπότητα τη Θεία Παρουσία του Θεού, που κατοικούσε πάνω από την έλεος έδρα της Κιβωτού του Συμφώνου.
"Εκεί, πάνω από την κάλυψη μεταξύ των δύο χερουβείμ που είναι πάνω από την κιβωτό της Μαρτυρίας, θα συναντήσω μαζί σας και θα σας δώσω όλες τις εντολές μου για τους Ισραηλίτες"  (Εξόδου 25:22).
  1. Για να διευκολυνθεί η προσφορά των απαιτούμενων θυσιών.
Από την καταστροφή του δεύτερου ναού το 70 μ.Χ. ο Εβραϊκός λαός δεν μπορεί πλέον να προσφέρει αυτές τις θυσίες. Στην πραγματικότητα, 202 από τα 613 mitzvot (εντολές) στην Τορά δεν μπορούν να εκτελεστούν χωρίς ναό.
(Temple Institute)
Η πολιορκία και η καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τους Ρωμαίους Υπό την εντολή του Τίτου, 70 μ.Χ., από τον David Roberts
Η πολιορκία και η καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τους Ρωμαίους Υπό την εντολή του Τίτου, 70 μ.Χ. , από τον David Roberts
Χωρίς Ναό στην Ιερουσαλήμ, οι Εβραίοι λατρεύουν τώρα τον Θεό του Ισραήλ στις συναγωγές της τοπικής κοινότητας και στη μελέτη της Τορά.
Αντί να προσφέρουν ζωικές θυσίες, προσφέρουν τώρα Tefillah (προσευχή), Teshuvah (μετάνοια) , και Tzedakah (φιλανθρωπία) .
Πολλοί πιστεύουν ότι οι θυσίες ζώων έχουν απομακρυνθεί για πάντα, αλλά σύμφωνα με τη Βίβλο προφητεία, αυτό απλά δεν συμβαίνει. Ο Κύριος λέει στον Προφήτη Ιεζεκιήλ ότι σε ένα μελλοντικό Ναό θα προσφερθούν οι προβλεπόμενες θυσίες:
"Τα βόρεια και τα νότια δωμάτια που βλέπουν στην αυλή του ναού είναι τα δωμάτια των ιερέων, όπου οι ιερείς που πλησιάζουν τον Κύριο θα τρώνε τις πιο ιερές προσφορές. Εκεί θα τοποθετήσουν τα ιερά προσφορά, τα προσφερόμενα σιτηρά, τις προσφορές για αμαρτία και τις προσφορές για ενοχές, επειδή ο τόπος είναι άγιος ».  (Ιεζεκιήλ 42:13)
Αλλά ένα σοβαρό ερώτημα δεν τίθεται μόνο για την εβραϊκή κοινότητα, αλλά για όλους τους πιστούς στο Yeshua:   θα είναι ο επόμενος Ναός-ο τρίτος ναός να είναι ο Ναός του Ιεζεκιήλ, όπου θα υπάρχει ξανά η Θεϊκή Παρουσία -ή θα υπάρχει κάποια άλλη παρουσία σε άλλο Ναό;
Θόλος-Ισραήλ-σημαία
Το Όρος του Ναού είναι επί του παρόντος καταλαμβάνεται από το θόλο του βράχου.

Τον Δανιήλ, τον Ιεσιούα, τον Αντι-Μεσσία και τον Τρίτο Ναό

Στα προφητικά γραπτά του βιβλίου του Δανιήλ και του βρετανικού Chadashah (νέα διαθήκη), βρίσκουμε σημαντικές λεπτομέρειες για το ρόλο ενός ξαναχτισμένου ναού στο τέλος του χρόνου.
Τόσο ο Δανιήλ όσο και ο Ιεσιούα (Ιησούς) μας λένε ότι ο Αντίς Μεσσίας θα καταστρέψει τον Τρίτο Ναό πριν την επιστροφή του αληθινού Μεσσία.
Και οι δύο αποκαλούν αυτή την πνευματική διαστρέβλωση στο Ναό το βδέλυγμα της ερήμωσης:
«Όταν λοιπόν βλέπετε να στέκεστε στον ιερό τόπο « το βδέλυγμα που προκαλεί ερήμωση », που μιλήσαμε μέσω του προφήτη Δανιήλ - ας καταλάβει ο αναγνώστης - τότε αφήστε αυτούς που βρίσκονται στην Ιουδαία να φεύγουν στα βουνά»  (Κατά Ματθαίον 24: 15-16 · συγκρίνετε με το Δανιήλ 9:27, 11:31 και 12:11)
Δανιήλ 9: 21-24, εβδομήντα εβδομάδες
Δανιήλ 9: 21-24 : στις Προφητείες Του Εβδομήντα Εβδομάδων, προφητεύει ότι η Ιερουσαλήμ και ο καταστραμμένος Ναός θα ξαναχτίσουν, ότι ο Μεσσία θα θανατωθεί και ότι η Ιερουσαλήμ και ο Ναός θα καταστραφούν και πάλι.
Σύμφωνα με τον Προφήτη Δανιήλ, ο Μεσσίας θα αποκοπεί πριν καταστραφεί ο Ναός:
«Μετά τα εξήντα δύο εβδομάδες ο Μεσσίας [ ΜΑΣΙΑΧ ] θα κοπεί και δεν έχουν τίποτα, και οι άνθρωποι του πρίγκιπα [χάρακα, nagid ] που είναι να έρθει θα καταστρέψουν την πόλη και το ιερό. Και το τέλος της θα έρθει με μια πλημμύρα. ακόμα και στο τέλος θα υπάρξει πόλεμος. οι απολύσεις καθορίζονται. "  (Δανιήλ 9:26)
Αυτή η προφητεία εκπληρώθηκε το 70 μ.Χ. με την καταστροφή του Ναού, μόλις σαράντα χρόνια μετά την αποκοπή του από τον Ιεσσαίου HaMashiach (Ιησούς του Μεσσία) με την εκτέλεση του σε ένα δέντρο.
Μέσα από τη μελέτη πολυάριθμων Γραφών στο τέλος του χρόνου, πιστεύουμε ότι αυτός ο πρίγκιπας ή ο κυβερνήτης (nagid), ο αντι-Μεσσίας, θα εμφανιστεί ακριβώς όπως περιγράφει ο Δανιήλ.
Ο Δανιήλ λέει ότι θα επιβεβαιώσει μια διαθήκη ειρήνης "για μια εβδομάδα" (συχνά ερμηνευμένη ως επτά χρόνια), αλλά θα σπάσει αυτή τη διαθήκη στη μέση του όρου.
"Και αυτός [ο πρίγκιπας] θα κάνει [μερικές μεταφράσεις λένε" επιβεβαιώσει "] μια σταθερή διαθήκη με τους πολλούς για μια εβδομάδα, αλλά στη μέση της εβδομάδας θα σταματήσει να θυσιάσει και προσφορά σιτηρών? και στην πτέρυγα των βδελυλών θα έρθει κάποιος που κάνει έρημο [μερικές ερμηνείες λένε, δημιουργούν ένα είδωλο στην πτέρυγα ή στο γκρεμό του Ναού], ακόμη και μέχρι την πλήρη καταστροφή, που έχει διακηρυχθεί, χύνεται πάνω σε εκείνον που κάνει . έρημες»  (Δανιήλ 9:27? βλέπε επίσης Ματθαίος 24:15? 2 Θεσσαλονικείς 2: 4)
Ο αντι-Μεσσίας θα διακηρυχθεί επίσης ότι είναι Θεός!
"Αυτός [ο άνθρωπος της ανομίας] θα αντιταχθεί και θα εξεγερθεί πάνω σε ό, τι ονομάζεται Θεός ή λατρεύεται, έτσι ώστε να ενταχθεί στον ναό του Θεού, διακηρύσσοντας τον εαυτό Του ως Θεό"  (2 Θεσσαλ. 2: 4)
Το Ινστιτούτο του Ναού, καθώς και το Όρος του Ναού και το Ερέτζη Ισραήλ είναι οι δύο βασικές εβραϊκές οργανώσεις που είναι υπεύθυνες για την προετοιμασία του Τρίτου Ναού και την αποκατάσταση της θυσίας λατρείας .
Άλλες οργανώσεις έχουν σχέδια επίσης. Κάποιος θέλει να ρίξει μια σκηνή σκηνής στη σκηνή στο βουνό. άλλος θέλει να χτίσει μια συναγωγή σε μια από τις γωνίες της πλατφόρμας.
Γιατί; Επειδή ο Chaim Richman, διευθυντής του Ινστιτούτου Temple δηλώνει στην τηλεοπτική του σειρά Myth Buster, «Τα κτίρια δεν πέφτουν από τον ουρανό». Προσθέτει ότι «είναι μιτζβά για να χτίσει το Ναό», επικαλούμενη την Έξοδος 23: 8 και ότι Οι Εβραίοι θα έπρεπε να εκτελούν όλα τα 613 μίτσιβοτ, τα οποία απαιτούν ναό.
Λέει επίσης ότι ο Τρίτος Ναός «θα φέρει το Φως πίσω στον κόσμο» που έφυγε από το Όρος του Ναού όταν η Θεϊκή Παρουσία του Κυρίου αναχώρησε.
Επιπλέον, πιστεύει ότι ο Ναός «θα επανασυνδέσει όλη τη δημιουργία μεταξύ τους. Είναι ο Ιερός Ναός που δίνει τη δυνατότητα σε όλη την ανθρωπότητα να εμπλακεί σε άμεση δυναμική σχέση με τον Θεό και παρέχει την ευκαιρία σε κάθε άτομο να ανυψωθεί στο μέγιστο δυναμικό μας. »   (Temple Institute YouTube: Myth Busters Part 1)
Ο Ντάνιελ 9 και 11, αλλά και τα γραπτά του Brit Chadashah, μας βοηθούν να δούμε ότι υπάρχει εναλλακτική πραγματικότητα για το Ναό.
Παρ 'όλα αυτά, έχουν δημιουργηθεί τα τελετουργικά ενδύματα και τα αγγεία.
Χάλκινα αγγεία για τον Τρίτο Ναό: Στα αριστερά βρίσκεται το Abuv, ένα τριών κλινών που χρησιμοποιείται για το ψήσιμο του Omer στο Πάσχα.  Η μεσαία σειρά περιέχει άνθρακα για το ψήσιμο του κριθαριού.  Στην άκρη δεξιά προς τα πίσω είναι το χάλκινο δοχείο που χρησιμοποιείται για την προετοιμασία της προσφοράς γεύματος.
Χάλκινα αγγεία για τον Τρίτο Ναό: Στα αριστερά βρίσκεται το Abuv, ένα τρίκλινο περίπτερο που χρησιμοποιείται για το ψήσιμο του Omer στο Πάσχα. Η μεσαία σειρά περιέχει άνθρακα για το ψήσιμο του κριθαριού. Στην άκρη δεξιά προς τα πίσω είναι το χάλκινο δοχείο που χρησιμοποιείται για την προετοιμασία της προσφοράς γεύματος.
Ακόμα και ο Χρυσός Μενόρα - τα επτά διακλαδισμένα κηροπήγια - έχει κατασκευαστεί, μαζί με τα Levitical μουσικά όργανα, όπως ασημένιες σάλπιγγες, λύρες και άρπες για να προσκυνήσουν στον Κύριο, όπως έκανε ο Βασιλιάς Δαβίδ πριν από 3.000 χρόνια (1 Χρονικό 23: 5).
Η Σχολή του Ινστιτούτου Temple είναι εκπαιδευμένη, πιστοποιημένη με DNA, Cohen (απόγονοι του Αρχιερέα Ααρών) για την εκτέλεση των καθηκόντων του Ναού.
Και το τελικό στοιχείο, το Red Heifer, γεννιέται στο Ισραήλ για να θυσιάσει τον τελετουργικό καθαρισμό των ιερέων και των αγγείων, ώστε να μπορέσουν να εισέλθουν επισήμως στην ιερή περιοχή του ιερού σε ολόκληρη τη γη.
Μια ανακατασκευή της χρυσής Menorah, που έγινε από το Ινστιτούτο Mount Temple: Σύμφωνα με τον εβραϊκό ιστορικό Josephus, οι ρωμαϊκές λεγεώνες πήραν το Menorah στη Ρώμη, Ιταλία το 70 μ.Χ., όταν καταστράφηκε ο ναός.
Αυτή η χρυσή Menorah 24 καρατίων αναδημιουργήθηκε από το The Temple Institute και είναι έτοιμη για χρήση στον τρίτο ναό.
Όλα είναι έτοιμα για την ανοικοδόμηση του Τρίτου Ναού. Όλα, δηλαδή, εκτός από τη γη στην οποία θα κατασκευαστεί .
Από την απελευθέρωση του Όρους το 1967, ο μουσουλμανικός κόσμος κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για να διεκδικήσει ολόκληρη την πλατφόρμα των 37.000 στρεμμάτων (150.000 τετραγωνικών μέτρων) ως τη δική του ιερή γη, καλώντας την τοποθεσία στα αραβικά al-Ḥaram al-Šarīf- το Noble Sanctuary .
Για να προστατεύσει το Ευγενές Ιερό, ο μουσουλμανικός κόσμος έγινε εμπειρογνώμονας διοργανωτές των ταραχών στο Όρος του Ναού και τρόμου στους δρόμους του Ισραήλ.  Η παρότρυνση σε τέτοια βία αυξάνεται κάθε φορά που φημολογείται ότι υπάρχει εβραϊκή παρουσία στο ναό του Ναού ή στις δικές του μουσουλμανικές δομές που βλάπτονται.
Εβραίος άνθρωπος με θέα το τζαμί al-aqsa
Ο εβραϊκός άνθρωπος έχει θέα στο ασημένιο τρούλο al-Aqsa Mosque, το οποίο χτίστηκε γύρω στο 705 μ.Χ. και θεωρείται η τρίτη πιο ιερή δομή στο Ισλάμ. Βρίσκεται στο νότιο άκρο του ναού του Ναού.
Μόνο ένας απίστευτα σεβαστός, αξιόπιστος και τιμημένος άνθρωπος τόσο από τους μουσουλμάνους όσο και από τους Εβραίους θα είναι σε θέση να καταρτίσει ένα σχέδιο ειρήνης που θα επιτρέπει στον Εβραίο λαό να λατρεύει τον Κύριο σε ένα Ναό στο Όρος που αγόρασε ο Βασιλιάς Δαβίδ (2 Σαμουήλ 24: 18-25 ).
Όποιος είναι αυτός ο άνθρωπος και οτιδήποτε μας περιμένει (γνωστός ως πρόβλημα του Ιακώβ) όταν σπάει το ειρηνευτικό σχέδιο όπως προβλέπει ο Δανιήλ 9:27, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο Θεός βρίσκεται στο θρόνο και στον έλεγχο.
Όπως ο βασιλιάς Δαυίδ γράφει στον Ψαλμό 121: 4:   «Αυτός που προσέχει τον Ισραήλ δεν θα κοιμάται ούτε θα κοιμάται».
Γνωρίζουμε ότι η προφητεία της Αγίας Γραφής στο τέλος του χρόνου σχετικά με τον Τρίτο Ναό σύντομα θα εκπληρωθεί επειδή το Ισραήλ προφητικά αναγεννήθηκε ως έθνος το 1948 (Ησαΐας 66: 8) και οι περισσότερες από αυτές τις προετοιμασίες του Ναού άρχισαν μόνο τα τελευταία 30 χρόνια.
Καθώς επιμείνουμε σε αυτές τις τελευταίες στιγμές, ενώνουμε τον εαυτό μας με την εισαγωγή του Σάρ Σαλομ (Πρίγκηπα της Ειρήνης) Ιεσουάνα Χάμασιτς στον εβραϊκό λαό έτσι ώστε να μπορέσει να κατοικήσει σε αυτούς και να τους φέρει ειρήνη και χαρά που δεν έχουν ακόμη γνωρίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ευπρεπως...