Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

‘Μπερεσίθ μπάρα Ελοχίμ’ (εν αρχή εποίησεν ο Θεός)...

οι περισσότεροι επιστήμονες, από τη ΝΑΣΑ μέχρι τον τελευταιο καθηγητή γυμνασίου, ειναι υλιστές ή ινδουιστές.
αν τους πεις για το μπινγκ μπανγκ, επειδή ειναι πολύ κοντά στην Αγία Γραφή, θα σου πουν "υπάρχουν κι άλλες θεωρίες".
πριν το μπιγκ μπανγκ υπηρχε μόνο ο Θεός.
γι'αυτό οι υλιστές και οι ινδουιστές παραπέμπουν σε θεωρίες περί χορδων, περί σύμπαντος που αναβοσβήνει κλπ.
κάνετε κι εσεις μία στατιστική και θα το διαπιστώσετε...
παρακάτω ένα ωραιο κείμενο για την δημιουργία του σύμπαντος από τον Θεό:

https://tsinikopoulos.org/el/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/%CF%84%CE%B9-%CE%BB%CE%AD%CE%B3%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%AD%CF%87%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1

7 σχόλια:

  1. «Το σύμπαν ξαφνικά εμφανίστηκε… Το big bang (η μεγάλη έκρηξη) έρχεται σε μια παράξενη αντιστοιχία με την εντολή της Γένεσης «εν αρχή… και είπεν ο Θεός γενηθήτω».

    Jim Holt17

    Δημοσιογράφος – Επιστημονικός συντάκτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Για την Ιουδαιο-χριστιανική παράδοση, τα αρχικά λόγια της Γενέσεως («… εν αρχή εποίησεν ο Θεός τον ουρανόν και την γην…») είναι εξ ολοκλήρου συμβατά με το Big Bang… Το Big Bang κραυγάζει για μια θεία εξήγηση. Επιβάλλει το συμπέρασμα ότι η φύση είχε μια ορισμένη αρχή. Δε μπορώ να δω πώς η φύση θα μπορούσε να δημιουργήσει τον εαυτό της. Μόνο μια υπερφυσική δύναμη που είναι έξω από το χρόνο μπορεί να το έχει κάνει αυτό».

    Francis S. Collins41

    Κορυφαίος σύγχρονος Γενετιστής

    Αποκρυπτογράφος του ανθρώπινου γονιδιώματος (Human Genome)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πρώτος στίχος της Βίβλου ‘εν αρχή εποίησεν ο Θεός’ είναι μοναδικός στην παγκόσμια φιλολογία. Η Βίβλος μιλάει για αρχή της Δημιουργίας από ένα εμπρόσωπο, υπέρτατο ον, και μια δημιουργία από το μηδέν. Η σύγχρονη επιστήμη δέχεται τη θεωρία του big bang, δηλ., τη δημιουργία του κόσμου από μία αρχική έκρηξη πριν από δισεκατομμύρια χρόνια (σήμερα υπολογίζεται σε 13,81 δισεκ.) Στηριζόμενη στην αρχή ή νόμο του E. Hubble (Χαμπλ 1889-1953), η σύγχρονη επιστήμη παρατηρεί την διαστολή του σύμπαντος, και επιβεβαιώνει συνεχώς την θέση των Robert Wilson και Arno Penzias (Nobel Φυσικής 1978) για την αρχική έκρηξη φωτός και της στιγμιαίας δημιουργίας του σύμπαντος από το μηδέν, άρα, όχι της αιωνιότητας της ύλης και του κόσμου και της επανακύκλωσης43.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. «Κατά τους αστροφυσικούς το Σύμπαν έχει αρχή, αλλά οι ίδιοι αποδέχονται ότι αδυνατούν να μας εξηγήσουν γιατί έγινε η αρχική έκρηξη, τι προηγήθηκε. Συνεπώς, αδυνατούν να απαντήσουν στο θεμελιώδες ερώτημα που αναφέρεται στη Δημιουργία. Η Εβραιοχριστιανική μεταφυσική, η μόνη που κάνει διάκριση ανάμεσα στο Σύμπαν και στο Υπέρτατο Όν, μας προτείνει μιαν απάντηση» 45. Ο φυσικός Frank Tripler, υπερθεματίζει: «… Οι κεντρικές πεποιθήσεις της Ιουδαιο-χριστιανικής θεολογίας είναι πράγματι αλήθειες… Έχω αναγκασθεί να αποδεχθώ αυτά τα συμπεράσματα, από την αμείλικτη λογική του δικού μου, ειδικού κλάδου της φυσικής… Ο χριστιανισμός δεν είναι μια απλή θρησκεία, αλλά μια πειραματικά ελέγξιμη επιστήμη»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «Η περίπτωση του περιεχομένου του Γένεσις κεφ. 1, είναι μοναδική (sui generis)… Το περιεχόμενο μπορούσε να γίνει γνωστό μόνο με ειδική επικοινωνία από το Θεό. Σαφώς, δεν είναι μια ιστορία της ανθρωπότητας, αλλά μια θεία αποκάλυψη της δημιουργίας του ουρανού και της γης και του ανθρώπου, και θα πρέπει να ερμηνευτεί μόνο κάτω από αυτό το πρίσμα της εξήγησης… Το Γένεσις κεφ. 1 δεν είναι ούτε ποίηση, ούτε θρύλος, ούτε μύθος, αλλά ευθύβολη, αξιόπιστη ιστορία και γι’ αυτό, θεία αποκάλυψη, ακριβής αφήγηση για τα θέματα που θίγει».

    Edward J. Young47

    Καθηγητής της Παλαιάς Διαθήκης στο Westminster Θεολογικό Σεμινάριο της Φιλαδέλφειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΝ ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν. 2 ἡ δὲ γῆ ἦν ἀόρατος καὶ ἀκατασκεύαστος, καὶ σκότος ἐπάνω τῆς ἀβύσσου, καὶ πνεῦμα Θεοῦ ἐπεφέρετο ἐπάνω τοῦ ὕδατος. 3 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· γενηθήτω φῶς· καὶ ἐγένετο φῶς. 4 καὶ εἶδεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς, ὅτι καλόν· καὶ διεχώρισεν ὁ Θεὸς ἀνὰ μέσον τοῦ φωτὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σκότους. 5 καὶ ἐκάλεσεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς ἡμέραν καὶ τὸ σκότος ἐκάλεσε νύκτα. καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα μία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. https://www.ellopos.net/elpenor/physis/septuagint-genesis/1.asp

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ευπρεπως...