Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019

γιά να δουμε που θα καλήξει ο π. Νικόλαος...

για καλό και για κακό κραταμε και αλλου τις δημοσιεύσεις μας...όχι μόνο για να μη διαγραφουνε αλλά και για γρήγορη επανεύρεσή τους...όλα αυτά από ιστορικό ενδιαφέρον και σύγκριση παλαιότερων και νεότερων αιρέσεων-σχισμάτων-θρησκευτικων οργανώσεων


μία προφητεία για το τί περιμένει τον π. Νικόλαο και την παρέα του:

Ἄλλοι πάλιν Μοναχοὶ ἔφυγαν ἀπὸ τὸ μοναστήρι τῆς Ἱ.Μ.Σ., ἐξαιτίας τοῦ Ἡμερολογιακοῦ, καὶ δημιούργησαν -λίγα χιλιόμετρα μακριὰ ἀπ’ τὸ Σταυροβούνι- δικό τους μοναστήρι, στὴν περιοχὴ Κακορατζιάς. Τὸ μοναστήρι τους τὸ ὀνόμασαν «Παναγία Γαλακτοτροφοῦσα». Ἐκεῖ λειτουργοῦσαν μὲ τὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιον, ἔγιναν τελικὰ «Ζηλωτές», μπῆκαν στὴν σχισματικο-αἱρετικὴ παράταξη τῶν ΓΟΧ τῆς Κύπρου, καὶ ἔτσι ἀπεκόπησαν ὁριστικῶς ἀπὸ τὴν κανονικὴ Ἐκκλησία τῆς Κύπρου. Αὐτοὶ οἱ «Ζηλωτές» μοναχοὶ στὴν πορεία βρῆκαν μεγάλο πειρασμό, διότι στὴν περίοδο τῆς τουρκανταρσίας τοὺς ἐπιτέθηκαν οἱ «Τουρκοκύπριοι»(ἐξισλαμισθέντες Ἕλληνες τῆς Κύπρου), τοὺς ὁποίους πυροβόλησαν καὶ τραυμάτισαν, ἄλλους τοὺς ἐσκότωσαν, καὶ ἐλάχιστοι γλύτωσαν καὶ ἐγκατέλειψαν ἔτσι κακὴν κακῶς τὸ μοναστήρι τους αὐτό.


π.Νικόλαε, στην Ι.Μ. Κωνσταμονίτου εκτός από τον Σταυρο (ένας λαϊκός φιλοξενούμενος) έχει και τον πατέρα Μόδεστο (από Αλεξανδρούπολη)...

εκτός από τον συγχωριανό μου, τον π. Παϊσιο Παπαδόπουλο, υπάρχει κι άλλος προβληματικός αντιοικουμενιστής. είπαμε να μην μας αρέσει ο πάπας - και σε ποιόν νορμάλ άνθρωπο, όχι μόνο Ορθόδοξο, αρέσει -αλλά όχι και να φεύγεις από την Εκκλησία και να φτιάχνεις παρασυναγωγή ή να πηγαίνεις με τους γοχ, επειδή λόγω συγκυριων γίνονται διάλογοι με τους αιρετικούς! επειδή πήγαινα παλιά στην Ι.Μ. Κωνσταμονίτου - ο π. Αγάθων ειναι και συμπέθερός μου, ένας ξάδερφος της μητέρας μου ειναι παντρεμένος με μία από τις αδελφές του- και ξέρω τα "κατατόπια" και έχω αληθινό ενδιαφέρον και στο βιβλίο μου αναλύω σχετικά θέματα - σελίδα 6 ειδικά για τον π. Νικόλαο: https://docs.google.com/document/d/1hKu-k4jUnbqcrvFjWJwLSPdZ5ZC7mlndMx--KvbQ0Ws/edit?usp=sharing - ειπα να του γράφω κάπου κάπου κανένα σχόλιο μπας και κάνω κάτι και τον συνεφέρω. άλλωστε ο γέροντας του γέροντά του λέει αντίθετα με αυτά που λέει και κάνει ο π. Νικόλαος...και ειναι να απορει κανείς πώς ο π. Αγάθων "δεν τράβηξε τα χαλινάρια" στον π. Νικόλαο, όπως έκανε ο π. Εφραίμ ο Αριζωνίτης στον π. Αγάθωνα! για να δουμε αν απαντήσει ευπρεπως ο παππούλης ή θα εκφραστει 'καφενειωδως-τραμπουκικως"...

καζαντζίδης=καζαντζάκης ...υπερηφάνεια, αυτοθέωση, δαιμόνια...έχουν δίκιο οι οικουμενιστές όταν επικαλουνται την επιστήμη της ψυχολογίας για να σας πολεμήσουν...

τα ανωτέρω εδω: https://www.youtube.com/watch?v=I1qDsV8WXjA

παρακάτω αγριεύει η υπόθεση. στα προηγούμενα δεν ειδα απάντηση...

βλέπε σχόλια κάτω από: https://www.youtube.com/watch?v=uEkhvoWjmog

1.ο λαϊκός κάνει τον σταυρό του. αυτό που λες εσύ το κάνει ο ιερέας (το να σταυρώνει το φαγητό πρίν φάει)!
2. και μου απαντα η "κατήχηση": Άλλη μια απάντηση ανόητη, δηλαδή οι λαϊκοί δεν κάνουν να σταυρώνουν το ποτήρι με το νερό; ή το φαγητό τους; Ή το τιμόνι του αυτοκινήτου τους; Ή το παιδί τους που το πονάει το κεφάλι; Έχεις διαβάσει τον βίο των αγίων Αναργύρων που δεν ήταν ιερείς;
3. και του απαντω : "άλλη μια απάντηση ανόητη"...δηλαδή μέχρι τώρα έδωσα κι άλλες ανόητες απαντήσεις...καλή Σαρακοστή...επίσης...αγαπημένες οικογένειες μπορει να βρει κανείς και σε θρησκευόμενους άλλων θρησκειων ή και σε άθρησκους. δεν σημαίνει πως πέτυχαν τον επί γης Παράδεισο...
4. και εδω υπενθυμίζω(βλέπε πάνω): εδω έγραψα κάτι "ανόητες απαντήσεις":::https://www.youtube.com/watch?v=I1qDsV8WXjA

σε άλλο βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=cYOYVewj5P4
επειδή γνωρίζω τις ζηλωτικές τάσεις του Γέροντος Αγάθωνος...βλέπω πως θα καταλήξει στους γοχ και ο παππούλης ή θα συνεχίσει ως πρεσβύτερος-"έγγαμος επίσκοπος" της παρέας του...ένας αμερικάνος ειπε "αν θέλεις να γίνεις πλούσιος, κάνε μία δική σου θρησκεία"...και μαλλον έχει τα προσόντα ο π. Νικόλαος...
μου απαντα:Πάλι οι συκοφαντίες σου, είπαμε αν η ζήλια ήταν ψώρα...

και αλλου έστειλα το εξης(προσπαθωντας να του υπενθυμίσω ότι τα δάκρυά του πρέπει να γνωρίζει από που βγαίνουν) : Κλιμαξ 7,34. Ὁ περὶ τῶν δακρύων λόγος ἀπὸ πολλοὺς Πατέρες χαρακτηρίζεται ἀσαφὴς κάπως, σκοτεινὸς καὶ δυσερμήνευτος, καὶ μάλιστα ὅταν πρόκειται γιὰ δάκρυα τῶν ἀρχαρίων. Πολλὲς καὶ διάφορες, λέγουν, εἶναι οἱ αἰτίες ποὺ τὰ γεννοῦν. Προέρχονται δηλαδή, ἀπὸ τὴν ἰδιοσυγκρασία, ἀπὸ τὴν χάρι τοῦ Θεοῦ, ἀπὸ θλίψι δαιμονική, ἀπὸ θλίψι θεάρεστη, ἀπὸ κενοδοξία, ἀπὸ πορνεία, ἀπὸ ἀγάπη, ἀπὸ μνήμη θανάτου καὶ ἀπὸ πολλὰ ἄλλα.

βλέπε και εδω "προς τον π. Νικόλαο":
https://apologhtika.blogspot.com/search?q=%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82+%CF%84%CE%BF%CE%BD+%CF%80.+%CE%9D%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CE%BF+%CE%9C%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BB%CE%B7






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ευπρεπως...