Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

ένας σκοπιανός γιατρός στο Αμύνταιο

θα μπω στον κόπο να σχολιάσω μερικά μαργαριτάρια του στο: 
http://eperiskopio.blogspot.com/2019/03/blog-post_98.html

"αποτελούσαν, μαζί με το μεγαλο – παπαδαριό, την άρχουσα τάξη"...ειναι και κοινωνιολόγος ο γιατρός. τύφλα να έχει ο μάρξ και ο ένγκελς...και φυσικά δεν του αρκει να πει "οι ιερεις" αλλά χρησιμοποιει μία πιό λαϊκόστροφη λέξη.

"στην έξοδο μας απ’ τον Άγιο Κων/νο, κάθε Κυριακή"
εδω βλέπουμε πως στα παιδικά του χρόνια ηταν παιδί της Εκκλησίας. καθ'οδόν όμως έγινε μαρξιστής...

"Τους απέλασαν, γιατί ήρθαν κρυφά το 1912 και κατατάχθηκαν εθελοντές στον Ελληνικό στρατό, που ξεκινούσε την προς τα βόρεια θριαμβευτική του πορεία".
εδω μαθαίνουμε πως ο πατέρας του ηταν εθνικιστής, παληκάρι από την Ανατολική Θράκη! (και μένα ηταν από το Κερμένι ο παππούς μου...).

"... σ’ αντίθεση με σένα που είσαι διορισμένος… (και φυσικά χωρίς ΑΣΕΠ)!!! )
εδω τα βάζει με τον π. Αναστάσιο, ο οποιος με πολύ ευγενικό τρόπο -αν ηταν ο π. Αυγουστινος Καντιώτης θα τον πετουσε έξω με τις κλωτσιές..- υπενθύμισε στον δίγλωσσο βουλευτή την προδοσία ή υποχώρηση που έκανε παίρνοντας το μέρος των διεθνιστων κομμουνιστων στο θέμα του ονόματος των σκοπιανων. και φυσικά το ασεπ τον μάρανε. έβαλε και τρία θαυμαστικά (!!!), ενω ο συγκεκριμένος ιερέας ειναι συνταξιουχος στρατιωτικός και άμισθος ιερέας!!!(αυτά ειναι δικά μου τα θαυμαστικά).

τα οικονομικοκοινωνικοπολιτικά του γιατρου δεν αξίζει ο κόπος να τα αναλύσουμε. σε όλα τα καφενεια τα ίδια λένε και με καλύτερο τρόπο...
στην παρουσα ιστοσελίδα μου και στο βιβλίο μου κάνω και εγώ τέτοιες αναλύσεις...(για το βιβλίο μου πληροφορίες εντός...).

1 σχόλιο:

  1. Πόσο μλκς είσαι γιατρε;
    Μη μολύνεις τον αέρα με τις μπουρδολογιες σου σε θεολογικά θέματα κ μη γίνεσαι βλάσφημος. Τα χρόνια σου πέρασαν και αργά ή γρήγορα θα συναντήσεις τον Δημιουργό σου...
    Σχόλιό μου στο περισκόπιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ευπρεπως...