Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

διδακτορική διατριβή για το σκοπιανό

όλο λέω να παρατήσω το σκοπιανό και συνέχεια κάτι ανακύπτει που θέλει ανάλυση! έχω εθιστει με το εθνικό θέμα και αρχίζω και καταλαβαίνω τον Γερμανό Καραβαγγέλη, γιατί έκανε αυτά που έκανε...ίσως, αν ζουσα στα χρόνια του, να κάναμε παρέα...
το έθνος από τον πύργο της Βαβέλ και εδω δίνει τροφή στον εγκέφαλο των ανθρώπων, δίνει νόημα ζωης σε πολλούς, μέχρι εμμονης και μέχρι το "μολων λαβέ"!
σήμερα θα εστιάσουμε λίγο στο "εντόπιος".
όταν εισαι στην Κρήτη σου λένε "ειμαι από την Ιεράπετρα", "ειμαι από δω", "ειμαι Κρητικός". δεν σου λένε "ειμαι εντόπιος". τό ίδιο στην Κάλυμνο, στην Καλαμάτα, στην Καρδίτσα κλπ.
στα βουλγαρόφωνα χωριά της Μακεδονίας μας σου λένε "ειμαι εντόπιος".
γιατί, ρε συ, γίνεται κανένας διαγωνισμός για καμιά θέση στο δημόσιο και μετράει η εντοπιότητα; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ευπρεπως...