Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ή σεξ ή Θεός

ΦΑΓΗΤΟ-ΣΕΞ-ΘΕΟΣ


Το φαγητό οδηγει στο σεξ και το σεξ απομακρύνει από τον Θεό:
Ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος λέει για τον Αδάμ: ἐὰν δν εχε νικηθ π τν κοιλία, δν θ ρχόταν σ σαρκικ σχέσι μ τν σύζυγό του (ΚΛΙΜΑΞ, ΛΟΓΟΣ ΔΕΚΑΤΟΣ ΠΕΜΠΤΟΣ, Περ γνείας).

Ή Θεός ή σεξ! Γι΄αυτό και οι έφηβοι απομακρύνονται από την Εκκλησία, γι΄αυτό υπάρχει η παροιμία που λέει «πίσω από κάθε έγκλημα κρύβεται η γυναικα», γι΄αυτό ο Απόστολος Παυλος λέει πως όποιος νυμφευτει θα έχει «θλιψη στην σάρκα», γι΄αυτό ο Άγιος Κοσμας ο Αιτωλος λέει πως μοναδικός σκοπός του σεξ πρέπει να είναι η τεκνογονία, γι΄αυτό η συντριπτική πλειοψηφία των Αγίων δεν είναι έγγαμοι,

γι΄αυτό ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος λέει: 40. «Πν μάρτημα, ἐὰν ποιήση νθρωπος, κτς το σώματος στίν, δ πορνεύων ες τ διον σμα μαρτάνει» (Α Κορ. ς 18). Ατ πωσδήποτε λέγεται, διότι μολύνουμε τ διο τ σμα μας, μ τν ρεσι, πράγμα πο εναι δύνατον ν συμβ μ λλη μαρτία. γ ρευν γι ποιν λόγο συνηθίσαμε ν λέγωμε, προκειμένου γι ποιαδήποτε μαρτία, μόνο τι σφάλλουν ο νθρωποι, ν ταν κούσωμε πς κάποιος πόρνευσε, λέγομε μ δύνη: τάδε πεσε….44. Κάποιος γνωστικός μου έθεσε ένα δυσχερέστατο πρόβλημα. «Ποια αμαρτία, μου είπε, είναι βαρύτερη απ΄ όλες, εξαιρέσει του φόνου και της αρνήσεως»; Και όταν εγώ του απήντησα «το να πέση κανείς σε αίρεση», εκείνος με ξαναρώτησε: «Και πώς η Ορθόδοξος Εκκλησία δέχεται τους αιρετικούς, και μετά τον ειλικρινή αναθεματισμό της αιρέσεώς των, τους αξιώνει της Θείας Μεταλήψεως, ενώ όποιον επόρνευσε τον δέχεται μέν μετά την εξομολόγησί του και την διόρθωσί του, αλλά τον στερεί επί χρόνους των Αχράντων Μυστηρίων, σύμφωνα με τις διατάξεις των Αποστολικών Κανόνων»; Και ενώ εγώ έμεινα κατάπληκτος με την ερώτησι, το άλυτο πρόβλημα παρέμεινε άλυτο. (ΠΕΡΙ ΑΓΝΕΙΑΣ)


1 σχόλιο:

  1. ΦΑΓΗΤΟ-ΣΕΞ-ΘΕΟΣ
    Το φαγητό οδηγει στο σεξ και το σεξ απομακρύνει από τον Θεό:
    Ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος λέει για τον Αδάμ: ἐὰν δὲν εἶχε νικηθῆ ἀπὸ τὴν κοιλία, δὲν θὰ ἐρχόταν σὲ σαρκικὴ σχέσι μὲ τὴν σύζυγό του (ΚΛΙΜΑΞ, ΛΟΓΟΣ ΔΕΚΑΤΟΣ ΠΕΜΠΤΟΣ, Περὶ ἁγνείας).
    Ή Θεός ή σεξ! Γι΄αυτό και οι έφηβοι απομακρύνονται από την Εκκλησία, γι΄αυτό υπάρχει η παροιμία που λέει «πίσω από κάθε έγκλημα κρύβεται η γυναικα», γι΄αυτό ο Απόστολος Παυλος λέει πως όποιος νυμφευτει θα έχει «θλιψη στην σάρκα», γι΄αυτό ο Άγιος Κοσμας ο Αιτωλος λέει πως μοναδικός σκοπός του σεξ πρέπει να είναι η τεκνογονία, γι΄αυτό η συντριπτική πλειοψηφία των Αγίων δεν είναι έγγαμοι, γι΄αυτό ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος λέει: 40. «Πᾶν ἁμάρτημα, ὃ ἐὰν ποιήση ἄνθρωπος, ἐκτὸς τοῦ σώματος ἐστίν, ὁ δὲ πορνεύων εἰς τὸ ἴδιον σῶμα ἁμαρτάνει» (Α´ Κορ. ς´ 18). Αὐτὸ ὁπωσδήποτε λέγεται, διότι μολύνουμε τὸ ἴδιο τὸ σῶμα μας, μὲ τὴν ρεῦσι, πράγμα ποὺ εἶναι ἀδύνατον νὰ συμβῆ μὲ ἄλλη ἁμαρτία. Ἐγὼ ἐρευνῶ γιὰ ποιὸν λόγο συνηθίσαμε νὰ λέγωμε, προκειμένου γιὰ ὁποιαδήποτε ἁμαρτία, μόνο ὅτι σφάλλουν οἱ ἄνθρωποι, ἐνῷ ὅταν ἀκούσωμε πὼς κάποιος ἐπόρνευσε, λέγομε μὲ ὀδύνη: ὁ τάδε ἔπεσε….44. Κάποιος γνωστικός μου έθεσε ένα δυσχερέστατο πρόβλημα. «Ποια αμαρτία, μου είπε, είναι βαρύτερη απ΄ όλες, εξαιρέσει του φόνου και της αρνήσεως»; Και όταν εγώ του απήντησα «το να πέση κανείς σε αίρεση», εκείνος με ξαναρώτησε: «Και πώς η Ορθόδοξος Εκκλησία δέχεται τους αιρετικούς, και μετά τον ειλικρινή αναθεματισμό της αιρέσεώς των, τους αξιώνει της Θείας Μεταλήψεως, ενώ όποιον επόρνευσε τον δέχεται μέν μετά την εξομολόγησί του και την διόρθωσί του, αλλά τον στερεί επί χρόνους των Αχράντων Μυστηρίων, σύμφωνα με τις διατάξεις των Αποστολικών Κανόνων»; Και ενώ εγώ έμεινα κατάπληκτος με την ερώτησι, το άλυτο πρόβλημα παρέμεινε άλυτο. (ΠΕΡΙ ΑΓΝΕΙΑΣ)
    FOOD-SEX-GOD
    Eating leads to sex and sex moves away from God:
    St. John of the Scale says about Adam: If he had not been defeated from the belly, he would not have a fleshly relationship with his wife (CLIMAX, ,15th word, about ignorance).
    Its God or sex! That is why the teenagers are removed from the Church, so there is the saying that "the woman is hidden behind every crime," that is why the Apostle Paul says that whoever marries will have "sadness in the flesh", similarly Saint Cosmas Aetolus says that the only purpose of sex must be childbirth, therefore the overwhelming majority of saints are not married, so Saint John of the Scale tells: 40. "Every sin, if it is committed by a man, it’s the bodies fault. If the body is lustful, then the body is in sin"(1 Cor. 18). This is certainly said because we infect our own body, which is impossible to coincide with another crime. I investigate the reasons we used to say, in order for any sin, only that people are wrong, when we hear that someone has been lustful, we say with sadness : that someone has fallen... 44. A cognitive person has posed a difficult problem to me. "What sin, he said, is heavier than all, except murder and denial"? And when I replied "to fall into heresy," he asked me again: "And how the Orthodox Church accepts the heretics, since after the sincere anathema of their heresy, they claim the Divine Exalting, while anyone who is lustful is only accepted after confessing and correcting it, but he is deprived of the times of the Mysteries, according to the provisions of the Apostolic Rules"? And while I was amazed at the question, the unresolved problem remained unresolved. (About ignorance)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ευπρεπως...