τράπεζα - 17ν - ρουβίκωνας - μκο
να, γιατί κυριαρχει η αριστερά - κεντροαριστερά τα τελευταια 45 χρόνια.
η τράπεζα δίνει με το αριστερό της χέρι τα χρήματα (καρότο) στις μάζες αλλά αν δεν ηταν και το μαστίγιο, δεν θα πετύχαιναν και πολλά πράγματα.
η ζυγαριά πρέπει πάντοτε να κλίνει προς τα αριστερά.
αν άφηναν και τους δεξιούς να ασκουν βία, θα γκρεμιζόταν το οικοδόμημά τους. οι δεξιοί ασκουν βία για το "πατρίς-θρησκεία-οικογένεια" αλλά αυτό το σύνθημα ειναι φασιστικό, η παγκοσμιοποίηση θέλει το "ψωμί-παιδεία-ελευθερία".
καμία ακροδεξιά οργάνωση δεν μπορει να σταθει. η αστυνομία πολύ σύντομα τους βγάζει στη φόρα.
αντίθετα την σκυτάλη την πηρε από την 17ν ο ρουβίκωνας και παράλληλα εμφανίστηκαν και οι μκο (μή κυβερνητικές οργανώσεις), οι οποιες παίρνουν χρήματα από την ΤΡΑΠΕΖΑ.
στον σύνδεσμο που ακολουθει ο δημοσιογράφος που έπεσε θυμα τρομοκρατικης οργάνωσης, ο πορτοσάλτε, φαίνεται να αγνοει τα ανωτέρω. για να δουμε πως θα εξελιχθει η υπόθεσή του. θα τον σκοτώσουν; θα το βουλώσει; θα βάλει νερό στο κρασί του; οψόμεθα.
https://www.skai.gr/portosalte-gia-rouvikona-tromokratia-pera-apo-to-ktinos-opoios-epitithetai-spiti-sou
να, γιατί κυριαρχει η αριστερά - κεντροαριστερά τα τελευταια 45 χρόνια.
η τράπεζα δίνει με το αριστερό της χέρι τα χρήματα (καρότο) στις μάζες αλλά αν δεν ηταν και το μαστίγιο, δεν θα πετύχαιναν και πολλά πράγματα.
η ζυγαριά πρέπει πάντοτε να κλίνει προς τα αριστερά.
αν άφηναν και τους δεξιούς να ασκουν βία, θα γκρεμιζόταν το οικοδόμημά τους. οι δεξιοί ασκουν βία για το "πατρίς-θρησκεία-οικογένεια" αλλά αυτό το σύνθημα ειναι φασιστικό, η παγκοσμιοποίηση θέλει το "ψωμί-παιδεία-ελευθερία".
καμία ακροδεξιά οργάνωση δεν μπορει να σταθει. η αστυνομία πολύ σύντομα τους βγάζει στη φόρα.
αντίθετα την σκυτάλη την πηρε από την 17ν ο ρουβίκωνας και παράλληλα εμφανίστηκαν και οι μκο (μή κυβερνητικές οργανώσεις), οι οποιες παίρνουν χρήματα από την ΤΡΑΠΕΖΑ.
στον σύνδεσμο που ακολουθει ο δημοσιογράφος που έπεσε θυμα τρομοκρατικης οργάνωσης, ο πορτοσάλτε, φαίνεται να αγνοει τα ανωτέρω. για να δουμε πως θα εξελιχθει η υπόθεσή του. θα τον σκοτώσουν; θα το βουλώσει; θα βάλει νερό στο κρασί του; οψόμεθα.
https://www.skai.gr/portosalte-gia-rouvikona-tromokratia-pera-apo-to-ktinos-opoios-epitithetai-spiti-sou
https://antexoume.wordpress.com/2015/01/16/%ce%ad%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%ce%b5%cf%85%ce%b8%cf%8d%ce%bd%ce%b7-%ce%ac%ce%b3%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%b3%ce%ad%cf%81%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%80%ce%b1/comment-page-1/#comment-7392
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 16, 2015 ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ MOMYOF6
“Έχουμε ευθύνη!” – Άγιος Γέροντας Παΐσιος
elder-paisios-painting
(τι λέει ο Γ.Παΐσιος για την ευθύνη μας για τη σημερινή κατάσταση.Πώς πρέπει να αντιδρούμε;Πρέπει να μιλάμε και πώς;)
“Σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια ο καθένας μας πρέπει να κάνει ό,τι γίνεται ανθρωπίνως και ό,τι δεν γίνεται ανθρωπίνως να το αφήνει στον Θεό. Έτσι θα έχουμε ήσυχη την συνείδηση μας ότι κάναμε εκείνο πού μπορούσαμε. Αν δεν αντιδράσουμε, θα σηκωθούν οι προγονοί μας από τους τάφους.”
Αν οι Χριστιανοί δεν ομολογήσουν, δεν αντιδράσουν, αυτοί θα κάνουν χειρότερα. Ενώ, αν αντιδράσουν, θα το σκεφθούν. ‘Αλλά και οι σημερινοί Χριστιανοί δεν είναι για μάχες. Οι πρώτοι Χριστιανοί ήταν γερά καρύδια· άλλαξαν όλο τον κόσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγραψε ένας κάτι βλάσφημα για την Παναγία και κανείς δεν μίλησε. Λέω σε κάποιον: «Δεν είδες τι γράφει εκείνος;». «Έ, τι να τους κάνεις, μου λέει. Θα λερωθείς, αν ασχοληθείς μαζί τους». Φοβούνται να μιλήσουν.
.
.
– Τι είχε να φοβηθεί, Γέροντα;
– Να μη γράψουν τίποτε γι’ αυτόν και εκτεθεί, και ανέχεται να βλασφημείται ή Παναγία! Να μη θέλουμε να βγάλει ό άλλος το φίδι από την τρύπα, για να έχουμε εμείς την ησυχία μας. Αυτό είναι έλλειψη αγάπης. Ύστερα αρχίζει ό άνθρωπος να κινείται από συμφέρον. Γι’ αυτό βλέπεις ένα πνεύμα σήμερα: «Με τον τάδε να έχουμε σχέσεις, για να μας λέει καλά λόγια. Με τον άλλο να τά έχουμε καλά, για να μη μας διασύρει κ.λπ. Να μη μας πάρουν για κορόϊδα, να μη γίνουμε θύματα».Άλλος αδιαφορεί και δεν μιλάει. «Να μη μιλήσω, λέει, για να μη με γράψουν οι εφημερίδες». Οι περισσότεροι δηλαδή είναι τελείως αδιάφοροι. Τώρα άρχισε λίγο κάτι να γίνεται – τόσον καιρό δεν έγραφε κανένας τίποτα.
Είχα βάλει τις φωνές πριν από χρόνια σε κάποιον στο Άγιον Όρος. «Πολύ πατριωτισμό έχεις», μού λέει. Πριν από λίγο καιρό ήρθε και με βρήκε: «Όλα τά διέλυσαν, μου λέει, οικογένεια, παιδεία…». Τού λέω καί εγώ με την σειρά μου: «Πολύ πατριωτισμό έχεις!»
ΑπάντησηΔιαγραφή.
Όλη αυτή ή κατάσταση έχει κάνει ένα κακό καί ένα καλό. Το κακό είναι ότι και εκείνοι πού είχαν κάτι μέσα τους, άρχισαν να αδιαφορούν, γιατί λένε: «Εγώ θα σιάξω την κατάσταση;». Το καλό είναι ότι πολλοί άρχισαν να προβληματίζονται και να αλλάζουν. Μερικοί έρχονται και με βρίσκουν και προσπαθούν να δικαιολογήσουν ένα κακό πού έκαναν προηγουμένως, γιατί έχουν προβληματισθεί.
.
– Δηλαδή, Γέροντα, πρέπει πάντα να ομολογούμε το «πιστεύω» μας;
– Χρειάζεται διάκριση. Είναι φορές πού δεν πρέπει να μιλήσουμε και άλλες φορές πού πρέπει να ομολογούμε με παρρησία το «πιστεύω» μας, γιατί φέρουμε ευθύνη, αν δεν μιλήσουμε.Σ’ αυτά τά δύσκολα χρόνια ό καθένας μας πρέπει να κάνει ότι γίνεται ανθρωπίνως καί ότι δεν γίνεται ανθρωπίνως να το αφήνει στον Θεό. Έτσι θα έχουμε ήσυχη την συνείδηση μας ότι κάναμε εκείνο πού μπορούσαμε. Αν δεν αντιδράσουμε, θα σηκωθούν οι προγονοί μας από τους τάφους.
Εκείνοι υπέφεραν τόσα για την πατρίδα και εμείς τι κάνουμε γι’ αυτήν; Ή Ελλάδα, ή Ορθοδοξία, με την παράδοση της, τους Αγίους και τους ήρωες της, να πολεμείται από τους ίδιους τους Έλληνες και εμείς να μη μιλάμε! Είναι φοβερό!
ΑπάντησηΔιαγραφή.
Είπα σε κάποιον. «Γιατί δεν μιλάτε; Τι είναι αυτά πού κάνει ο τάδε;». «Τι να πεις, μού λέει, αυτός όλος βρωμάει». «Αν βρωμάει όλος, γιατί δεν μιλάτε; Χτυπήστε τον». Τίποτε, τον αφήνουν.Έναν πολιτικό τον έφτυσα. «Πες, τού λέω, “δεν συμφωνώ μ’ αυτό”. Τίμια πράγματα. Θέλεις να εξυπηρετηθείς εσύ και να ρημάξουν όλα;».
Αν οι Χριστιανοί δεν ομολογήσουν, δεν αντιδράσουν, αυτοί θα κάνουν χειρότερα. Ενώ, αν αντιδράσουν, θα το σκεφθούν. ‘Αλλά και οι σημερινοί Χριστιανοί δεν είναι για μάχες. Οι πρώτοι Χριστιανοί ήταν γερά καρύδια· άλλαξαν όλο τον κόσμο. Και στην βυζαντινή εποχή μια εικόνα έβγαζαν από την Εκκλησία και αντιδρούσε ό κόσμος.
Εδώ ό Χριστός σταυρώθηκε, για να αναστηθούμε εμείς, και εμείς να αδιαφορούμε!
.
Λόγοι Γέροντος Παΐσιου, τόμος Β, σ.34-38
διαβάζουμε τί λέει ο άγιος Παΐσιος. μήπως ηταν φασίστας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν αντιδράσουμε, θα σηκωθούν οι προγονοί μας από τους τάφους.
Αν οι Χριστιανοί δεν ομολογήσουν, δεν αντιδράσουν, αυτοί θα κάνουν χειρότερα.
Είπα σε κάποιον. «Γιατί δεν μιλάτε; Τι είναι αυτά πού κάνει ο τάδε;». «Τι να πεις, μού λέει, αυτός όλος βρωμάει». «Αν βρωμάει όλος, γιατί δεν μιλάτε; Χτυπήστε τον». Τίποτε, τον αφήνουν.Έναν πολιτικό τον έφτυσα. «Πες, τού λέω, “δεν συμφωνώ μ’ αυτό”. Τίμια πράγματα. Θέλεις να εξυπηρετηθείς εσύ και να ρημάξουν όλα;».
Πόσο είχαν απογοητευθεί οι Φαρασιώτες, τότε με την Ανταλλαγή, όταν έρχονταν με το καράβι στην Ελλάδα! Δυο ναύτες μάλωναν και έβριζαν τον Χριστό και την Παναγία. Τους φάνηκε πολύ βαρύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣού λέει: «Έλληνες, Χριστιανοί, να βρίζουν τον Χριστό και την Παναγία!». Τους άρπαξαν και τους πέταξαν στην θάλασσα. Ευτυχώς ήξεραν κολύμπι και γλύτωσαν. Ακόμη και όταν βρίζουν κάποιον άνθρωπο, πρέπει να τον υπερασπίσουμε, πόσο μάλλον τον Χριστό!
«Καλά, του λέω, κατάσταση είναι αυτή; Δικαστικοί να φοβούνται να δικάσουν, να κάνουν μηνύσεις για εγκληματίες και να τους απειλούν ό ένας και ό άλλος και να αναγκάζονται να τις αποσύρουν; Και τελικά ποιοί κυβερνούν; Σε αναπαύει αυτή ή κατάσταση; Υποστηρίζεις αυτούς; Εσύ είσαι εγκληματίας. Γι’ αυτό ήρθες; Άντε, φύγε Από εδώ!». Τον έδιωξα.
ΑπάντησηΔιαγραφή‘Έχω ύπ’ όψιν μου έναν άλλον άθεο, έναν βλάσφημο, πού τον αφήνουν στην τηλεόραση και μιλάει, ενώ έχει πεί τά πιο βλάσφημα λόγια για Τον Χριστό καί την Παναγία. Δεν παίρνει καί ή Εκκλησία μιά θέση να αφορίση μερικούς. Αυτούς έπρεπε να τους αφορίζη ή Εκκλησία.Λυπούνται Τον αφορισμό!
ΑπάντησηΔιαγραφή-Γέροντα, τι θα καταλάβουν με τον αφορισμό, αφού τίποτε δεν παραδέχονται;
-Τουλάχιστον να φανεί ότι ή Εκκλησία παίρνει μιά θέση.
-Ή σιωπή της, Γέροντα, είναι σαν να τά αναγνωρίζει;
-Ναι.