Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

ΙΕΡΕΙΣ ΚΙΝΑΙΔΟΙ

ΙΕΡΕΙΣ ΚΙΝΑΙΔΟΙ
Η παπική «εκκλησία», ως ανθρώπινος οργανισμός που είναι, καταρρέει μετά την πρόοδο της επιστήμης, την αύξησι των ανέσεων και της καλοπέρασης. Οι παπικοί λένε πως «η υποκρισία είναι η τελευταια αρετή που μπορει και πρέπει να κρατήση ένας παπικός» αλλά, απ΄ό,τι φαίνεται η αυτονόμησι σήμερα είναι τέτοια ώστε δημόσια ομολογουν πλέον οι «ιερεις» τους ότι είναι ομοφυλόφιλοι και συνεχίζουν την ζωή τους ασκώντας κάποιο άλλο επάγγελμα.
Παλαιότερα ίσως βοηθουσε και η φτώχεια και κρατουσαν μυστικά τα σαρκικά τους αμαρτήματα. Σήμερα «λεφτά υπάρχουν», οπότε απομακρύνονται από την «εκκλησία» τους οι δυστυχεις αυτοί άνθρωποι.
Όταν η άσκησι δεν γίνεται σε σωστά Αγιοπνευματικά, Ορθόδοξα πλαίσια και όταν δεν βοηθα και το περιβάλλον, τότε έχουμε τέτοια αποτελέσματα. Κληρικοί πέφτουν σε σαρκικά αμαρτήματα και μετά απομακρύνονται και από την εκκλησία τους.
Εδώ βλέπουμε πως ο Μοναχισμός, η αγαμία για την αγάπη του Χριστου δεν είναι εύκολη υπόθεσι. Αυτά που παθαίνουν οι παπικοί μπορει να τα πάθη και ένας Ορθόδοξος, αν δεν ασκειται όπως προβλέπει η αγιοπνευματική παράδοσι της Εκκλησίας μας. Τότε ή θα συνεχίση να υποκρίνεται (μέχρι να αποκαλυφθη, οπότε θα τον καθαιρέσουν, αν είναι κληρικός) ή θα παραιτηθη και θα γίνη απλός μοναχός.
Ο Μοναχισμός δεν είναι για όλους, «ο χωρών χωρήτω», γι΄αυτό και η υποχρεωτική αγαμία φάνηκε καταστροφική για τους παπικούς αλλά και στον Ορθόδοξο χωρο θα πρέπη οι νέοι να προσέχουν ποιόν δρόμο θα διαλέξουν, τον γάμο ή τον Μοναχισμό.
Για να δουμε τι λέει η Κλίμακα για την αναισθησία και την θεραπεία της: +ΛΟΓΟΣ ΔΕΚΑΤΟΣ ΕΒΔΟΜΟΣ, Περ ναισθησίας (Δι τν νέκρωσιν τς ψυχς κα δι τν
θάνατον το
νο, πρ το σωματικο θανάτου).
ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ κα στ σώματα κα στς ψυχς εναι πονεκρωμένη ασθησις, ποία π χρονία σθένεια κα μέλεια κατέληξε ν ναισθητοποιηθ.
2. ναλγησία εναι πολυκαιρισμένη κα μονιμοποιημένη μέλεια, ναρκωμένη σκέψις, γέννημα τν «προλήψεων». Εναι παγίδα τς πνευματικς προθυμίας, βρόχος τς νδρείας, γνοια τς κατανύξεως, θύρα τς πογνώσεως. Εναι μητέρα τς λήθης, (λησμοσύνης το Θεο κα τν ντολν του), κα ν συνεχεί θυγατέρα τς δικς της θυγατέρας (1). Εναι κόμη πόκρουσις π τν ψυχ το φόβου το Θεο….
«Ο δικοί μου σύντροφοι (ΛΕΕΙ Η ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ) ν βλέπουν νεκρούς, γελον. ν παρίστανται στν προσευχή, εναι ξ λοκλήρου πετρώδεις κα σκληρο κα σκοτεινοί….«γ δν χω μία μόνο γέννησι. δ κυοφόρησίς μου εναι κάπως ποικίλη κα στατη. μένα μ νδυναμώνει χορτασμς τς κοιλίας. μένα μ αξησε πολυκαιρία. μένα μ χει παγιώσει κακ συνήθεια· κα ποιος τν πέκτησε, ποτ δν πρόκειται ν παλλαγ π μένα. Ἐὰν μελετς πίμονα κα μ πολλ γρυπνία τν αωνία Κρίσι, σως μ κάνης ν χαλαρώσω λίγο. Κοίταξε π ποι ατία γεννμαι σ᾿ σένα -δν χω σ λους τν δια ατία-, κα γωνίζου ναντίον τς μητέρας μου ατς. Ν προσεύχεσαι συχν στος τάφους, ζωγραφίζοντας νεξίτηλα τν εκόνα τους στ καρδιά σου. Ἐὰν μάλιστα ατ δν ζωγραφισθ μ τν χρωστήρα τς νηστείας, δν πρόκειται ν μ νικήσης ες τν αώνα».
Νηστεία, λοιπόν, προσευχή και μνήμη του θανάτου και της Β΄Παρουσίας του Κυρίου είναι τα φάρμακα κατά της αναισθησίας. Με τον ίδιο περίπου τρόπο καταπολεμουνται όλοι σχεδόν οι δαίμονες, σε συνδυασμό, βέβαια, με την Μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας μας (και όχι των αιρετικων παρασυναγωγων).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ευπρεπως...