Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

ΕΣΥ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΗΚΕΙΣ;

ΕΣΥ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΗΚΕΙΣ;

Θα χωρήσουμε τους ανθρώπους σε τέσσερις κατηγορίες (με κάποιες υποδιαιρέσεις) και θα ρωτήσουμε τον εαυτό μας που ανήκει.
Α. Οι άθεοι-αγνωστικιστές-υλιστές. Αυτοί λένε στον εαυτό τους: δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει Θεός, κοιτάζω την δουλειά μου δεν πειράζω κανένα, δεν μου αρέσει να θρησκεύω, μου αρέσει η επιστήμη και η γνώση. Τρώω, πίνω, κοιμαμαι και προσπαθω να περνάω καλά.
Β. Οι φανατικοί άθεοι. Αυτοί πολεμουν τους θρησκευόμενους ανθρώπους, την θρησκεία την θεωρουν αιτία για όλα τα κακά της ανθρωπότητας, ερμηνεύουν τα πάντα μέσα από την αθεΐα, θεωρουν πως πρέπει να καταργηθουν οι θρησκειες και να αντικατασταθουν από την επιστήμη.
Γ. Οι θρησκευόμενοι όλων των θρησκειων. Αυτοί λένε στον εαυτό τους: εγώ θρησκεύω σύμφωνα με την θρησκεία των πατέρων μου, του έθνους μου, κοιτάζω την δουλειά μου και την οικογένειά μου, προσπαθω να μη πειράζω κανένα, σέβομαι και τις θρησκειες των άλλων ανθρώπων.
Δ. Οι φανατικοί των θρησκειων (εντός ή εκτός εισαγωγικων η λέξη «φανατικοί»):
ο Μουσουλμάνος νομίζει ότι πάει καλά αφου πολεμα στο όνομα του Θεου, για να επιβάλει την θρησκεία του, όπως τον προτρέπει ο θεός του, σε όλο τον πλανήτη.
Ο Ινδουιστής, και γενικά ο θρησκευόμενος των ανατολικων θρησκειων, θεωρει πως αυτός ο κόσμος είναι χάλια και γι΄αυτό θέλει να φύγει όσο γίνεται γρηγορότερα και να ενωθει με την απρόσωπη θεότητα, της οποίας νομίζει ότι είναι μέρος.
 Ο Χριστιανός προσπαθει να καθαρίζει τον εαυτό του από τα πάθη και έτσι καθιστώντας ένα μέρος της κοινωνίας καθαρό, βοηθα και στην βελτίωση όλου του κόσμου και αν είναι Μοναχός, τότε προσεύχεται για όλον τον κόσμο και οι προσευχές του κρατανε αυτόν τον κόσμο, μέχρι να γίνει η Β΄Παρουσία του Κυρίου.
Ο Εβραιος προετοιμάζει την α΄παρουσία του «Μεσσία», γι΄αυτό προτρέπει τους πολιτικούς του να εργάζονται ασταμάτητα ώστε η παγκοσμιοποίηση να τον φέρει όσο γίνεται γρηγορότερα.
Ο Θεός αγαπα όλους τους ανθρώπους αλλά περισσότερο τους Ορθοδόξους Χριστιανούς και θα τελειώσει αυτός ο κόσμος, όταν πάψουν να υπάρχουν Ορθόδοξοι Χριστιανοί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ευπρεπως...