Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΕΝΟΣ «ΑΡΧΑΙΟΠΛΗΚΤΟΥ»

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΕΝΟΣ «ΑΡΧΑΙΟΠΛΗΚΤΟΥ» ΚΕΙΜΕΝΟΥ. ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ «ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ;». ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΗΤΑΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΝΔΟΥΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1500 ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΟΙ ΛΕΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

Ερμής ο Τρισμέγιστος προς τον Ασκληπιό.
ΚΑΤ΄ΑΡΧΑΣ Ο ΕΡΜΗΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ: http://www.impantokratoros.gr/ermhs-trismegistos.el.aspx
ΚΑΙ Ο ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 12.

Η ψυχή τρέφεται μέσω της αιώνιας περιφοράς του κόσμου, τα σώματα αυξάνονται με τροφές του κατώτερου κόσμου, με νερό και γη.
ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕ ΑΝΟΗΣΙΑ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
Το πνεύμα ενυπάρχει στα πάντα, αναμειγνύεται με τα πάντα και δίνει ζωή στα πάντα.
ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΙΝΔΟΥΙΣΜΟ. ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΙΝΔΟΥΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 1500 ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ.
Σ'αυτό προστίθεται ο νους που δημιουργεί την σκέψη των ανθρώπων, που του έχει παραχωρηθεί ως πέμπτο στοιχείο και το μοναδικό που προέρχεται από τον αιθέρα.
ΛΑΘΟΣ. Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ. Ο ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΤΗΝ ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΙΝΔΟΥΙΣΤΩΝ.
  Από όλα τα ζώα, όμως, ο νους χαρίστηκε μόνο στους ανθρώπους με απώτερο σκοπό την γνώση του θεϊκού λόγου και είναι αυτός που τους οδηγεί και τους ανυψώνει.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΑΝΥΨΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Αλλά επειδή μιλάω για τον νου σε λίγο θα σας αναπτύξω και τον σχετικό με αυτόν λόγο. Καθώς είναι ιερότατος και σπουδαιότατος και καθόλου κατώτερος από αυτόν που αφορά την ίδια την θεϊκότητα.   Ο Νους εδώ παρουσιάζεται ως Μη Υλικός, (που δεν έχει καμιά σχέση με τον αισθητό κόσμο), αφού έχει να κάνει με το πέμπτο στοιχείο τον αιθέρα.   Ο αιθέρας δεν είναι απλά η ενέργεια του χώρου, (η ατμόσφαιρα της γήϊνης φύσης, το πνεύμα της φύσης), αλλά είναι η ενέργεια μαζί με το software, το λογισμικό, τις οδηγίες λειτουργίας δηλαδή του σύμπαντος.
ΕΔΩ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΦΣΑΪΤ. ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝ Ο ΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΡΟΣΩΠΟ «ΛΟΓΟ-ΝΤΑΡΜΑ» ΤΩΝ ΙΝΔΟΥΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ, ΚΑΤ΄ΑΥΤΟΥΣ, ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.
Δεν είναι ίδιος ο νους όλων των ανθρώπων Τρισμέγιστε;   -Δεν μπορούν να φτάσουν όλοι Ασκληπιέ, στην αληθινή γνώση, αλλά λόγω της ασυγκράτητης ορμής τους, χωρίς να τους έχει αποκαλυφθεί κανένας αληθινός λόγος, ακολουθούν τα είδωλλα των αληθινών πραγμάτων και εξαπατώνται.   Τα είδωλλα αυτά γεννούν την κακία στον ανθρώπινο νου και μεταμορφώνουν το τέλειο ζωντανό πλάσμα σε αγρίμι με ήθη θηρίου.
ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΑΤΩΝΙΣΜΟ. Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΙΔΕΕΣ. ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΓΗ. Η ΨΥΧΗ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΜΑΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΝΗΣΗ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ.
Ο άνθρωπος είναι ο μόνος από όλα τα ζωντανά πλάσματα που είναι διπλός, καθώς, το ένα μέρος του είναι απλό, το οποίο ονομάζεται από τους Έλληνες "ουσιώδες" κι εμείς το αποκαλλούμε "κατ'εικόνα Θεού". Το άλλο μέρος είναι τετραπλό, το οποίο οι Έλληνες αποκαλούν "υλικό" και εμείς "κοσμικό".
ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ. ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΗΡΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΩΙΚΟΥΣ ΚΛΠ. ΑΛΛΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΗΡΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
Κατ'εικόνα θεού είναι η ψυχή "ουσιώδες" και καμία σχέση δεν έχει η σάρκα το γήινο σώμα με την εικόνα του Θεού..
ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΨΥΧΗ, ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ.
   Από αυτό είναι φτιαγμένο το σώμα και καλύπτει το θεϊκό εκείνο μέρος, που όπως προείπαμε ενυπάρχει στον άνθρωπο.
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΠΑΜΕ ΠΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΘΕΪΚΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΤΙΣΜΑ ΕΝΩ Ο ΘΕΟΣ ΑΚΤΙΣΤΟΣ.
 Κάτω από αυτό το κάλυμα, η καθαρή θεϊκότητα του νου κρυμμένη μαζί με τα παρόμοια της, δηλαδή τις αισθήσεις του νου, ηρεμεί μόνη της, σαν να είναι περιφραγμένη από το τείχος του σώματος.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΕΜΕ ΠΩΣ Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΟΣ.
Γιατί λοιπόν Τρισμέγιστε πρέπει ο άνθρωπος να παραμείνει στην ύλη και να μην ζει σ'αυτό το μακαριότατο μέρος, μέσα στο οποίο βρίσκεται και ο θεός;
ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΑΤΩΝΙΣΜΟ. Η ΨΥΧΗ ΖΟΥΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΑΛΛΑ ΞΕΠΕΣΕ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΝΔΟΥΙΣΤΩΝ.
 -Σωστή ερώτηση, Ασκληπιέ. Και εμείς έχουμε ζητήσει από το θεό να μας απαντήσει σ'αυτό το ερώτημα. Καθώς, αφού όλα εξαρτώνται από τη βούληση του, τότε άκου λοιπόν Ασκληπιέ.

Ο κύριος και δημιουργός των πάντων, τον οποίο σωστά έχουν ονομάσει θεό, αφού δημιούργησε τον εαυτό του, (δημιούργησε ο θεός άλλον νου δημιουργό), ο οποίος μπορεί να γίνει ορατός και αισθητός.
Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΥΙΟ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΑΛΛΑ ΟΜΟΟΥΣΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ.
Στον Ποιμάνδρη αναφέρεται αναλυτικά γι'αυτόν ο Ερμής, σχετικά με το ποιος και τι ακριβώς είναι ο Δεύτερος Νους δημιουργός, στο διπολικό σύμπαν το οποίο ζούμε και είναι η ουσία του από από πυρ και πνεύμα αλλά με τέλειες ενέργειες της Αρμονίας..   Αυτός ο θεός τον ονομάζω αισθητό, διότι μπορεί να γίνει ορατός και αισθητός. Αυτός ο δεύτερος θεός μπορεί να γίνει αντιληπτός από τις αισθήσεις όσων βλέπουν.

Καθώς λοιπόν ο Θεός δημιουργός των πάντων δημιούργησε άλλον θεό σαν τον εαυτό του, και επειδή του φάνηκε όμορφος, καθώς πλημμύριζε από την αγαθότητα των πάντων, τον αγάπησε ως δημιούργημα της θεϊκότητας του. Σαν παντοδύναμος και πανάγαθος, θέλησε να δημιουργηθεί και κάποιος άλλος, ο οποίος να διακρίνει από αυτόν που τον είχε δημιουργήσει.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΙΣΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.
Συγχρόνως δημιούργησε και τον άνθρωπο, τον μιμητή του λόγου και της πρόνοιας του.
ΛΑΘΟΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΤΙΣΜΑ ΕΝΩ Ο ΛΟΓΟΣ, Ο ΥΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΜΩΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΕΟΣ ΚΑΤΑ ΧΑΡΙΝ.
Γιατί η ίδια η βούληση του θεού είναι και αυτή καθαυτή η πραγματοποίηση, καθώς η θέληση του και η πραγματοποίηση ταυτίζονται χρονικά. Αφού τον "ουσιώδη" άνθρωπο τον δημιούργησε με αυτόν τον τρόπο, ώστε να μην μπορεί να φροντίζει για όλα τα πράγματα, εκτός αν καλυπτόταν από ένα κοσμικό κάλυμμα, τον κάλυψε με ένα σωματικό κάλυμμα, και όρισε κάθε άνθρωπος να είναι έτσι, αναμειγνύοντας και ανακατεύοντας σε ένα μείγμα όση ποσότητα από κάθε φύση χρειαζόταν.
Η ΨΥΧΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΟ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΩΑΡΙΟ, Ο ΘΕΟΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Έτσι διαμόρφωσε τον άνθρωπο από ψυχή και σώμα, που αντιστοιχούν σε αθάνατη και θνητή φύση, ώστε ως ζωντανό πλάσμα να μπορεί να λειτουργεί και με τις δυο του φύσεις, να θαυμάζει δηλαδή και να λατρεύει τα ουράνια, αλλά να φροντίζει και να διοικεί τα επίγεια.

Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΠΡΟΣΩΠΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΝΩΘΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Β΄ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΖΕΙ ΑΩΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.


http://www.difernews.gr/articles/1/ellada/117531/ermis-o-trismegistos-pros-asklipio/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ευπρεπως...