ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ
ΕΞΕΛΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ (Ή Ο ΥΛΙΣΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ)
Η εξέλιξη, όπως μας
την παρουσιάζουν οι εξελικτικοί (αυτοί που πιστεύουν πως οι πέτρες –το
σύμπαν δηλαδή- υπάρχουν από μόνες τους(!!!) και ότι τυχαία δημιουργήθηκε
από ανόργανη ύλη ο πρώτος μονοκύτταρος οργανισμός, από τον οποίο προήλθαν
σταδιακά όλα τα ζωα και ο άνθρωπος) είναι μόνο μία θεωρία και μάλιστα
αναπόδεικτη.
Το αρχείο των
απολιθωμάτων μας λέει ότι η ζωή στη γη παρουσιάσθηκε απότομα και όπως είναι.
Στο αρχείο των απολιθωμάτων δεν υπάρχουν οι κρίκοι της εξελικτικής αλυσίδας οι
εν εξελίξει πρόγονοι.
Μετά από 150 χρόνια εντατικής έρευνας, φαίνεται καθαρά ότι αν οι προβλέψεις της
θεωρίας της εξελίξεως ήταν σωστές, έπρεπε να έχει ανακαλυφθεί ένας μεγάλος
αριθμός απολιθωμάτων από ξεκάθαρες μεταβατικές μορφές. Το αρχείο των
απολιθωμάτων αποκαλύπτει την ξαφνική σε μεγάλη ποικιλία εμφάνιση αρκετά
συνθέτων μορφών ζωής χωρίς εν εξελίξει προγόνους. Όλες οι μορφές ζωής,
εμφανίζονται στο αρχείο των απολιθωμάτων αιφνίδια. Μεταβατικές μορφές δεν
ευρέθησαν. Το αρχείο των απολιθωμάτων λέει ΟΧΙ στην εξέλιξη. Το αρχείο των
απολιθωμάτων συνηγορεί υπέρ της δημιουργίας. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, εκατό εκατομμύρια
χρόνια «εξέλιξης» και καμιά
απολιθωμένη μεταβατική μορφή.
Ο Θεός δημιούργησε
όλα τα είδη των ζώων και των φυτών κατά το ειδος τους (ΓΕΝ.1, 11Και είπεν ο Θεός, Ας βλαστήση η γη χλωρόν χόρτον, χόρτον
κάμνοντα σπόρον, και δένδρον κάρπιμον κάμνον καρπόν κατά το είδος αυτού, του
οποίου το σπέρμα να ήναι εν αυτώ επί της γης. Και έγεινεν ούτω...
21 Και εποίησεν ο Θεός τα κήτη τα μεγάλα και παν έμψυχον
κινούμενον, τα οποία εγέννησαν εν αφθονία τα ύδατα κατά το είδος αυτών, και παν
πετεινόν πτερωτόν κατά το είδος αυτού. Και είδεν ο Θεός ότι ήτο καλόν… 25 Και έκαμεν ο Θεός τα ζώα της γης κατά το είδος αυτών, και
τα κτήνη κατά το είδος αυτών, και παν ερπετόν της γης κατά το είδος αυτού. Και
είδεν ο Θεός ότι ήτο καλόν). Από τότε κανένα καινούργιο είδος δεν
δημιουργήθηκε ποτέ .
Είναι αδύνατον να
προέλθουν οι πολυσύνθετες ζωές από τις απλές, τα κρείττονα από τα ελάσσωνα.
Είναι αδύνατον οι ζώντες οργανισμοί να προήλθαν από την νεκρά ύλη. Είναι
αδύνατον ο λογικός άνθρωπος να προήλθε από την νεκρά και άλογο ύλη. Είναι
αδύνατον από έναν νεκρό και άψυχο και άλογο κόσμο να προέλθει ένας ζωντανός
έμψυχος και λογικός κόσμος. Εάν η ανθρώπινη επινοητικότητα δεν κατόρθωσε να
φτιάξη ανώτερα φυτά και ζώα, αλλά αντί αυτών έφτιαξε κατώτερα, πώς η νεκρά
άψυχος και άλογος ύλη έφτιαξε τα ανώτερά της και ποιο πολυσύνθετά της; Και πως
έφτιαξε τον ίδιο τον εαυτό της; (Διότι
για να μιλάμε για εξέλιξη πρέπει πρωτα να ξεκαθαρίσουμε το πώς βρέθηκε η ύλη.
Υπάρχει από μόνη της ή την έφτιαξε Κάποιος;)
Είναι δυνατόν να
συνυπάρχει τύχη και τάξις; Ή ακριβέστερον, δύναται εκ της τύχης και της
αταξίας να προέλθουν καθορισμένα συστήματα και πρόγραμμα;
Εις ολόκληρον το
σύμπαν υπάρχει σκοπιμότης. Κάθε κίνηση και μεταβολή των επί μέρους κτισμάτων
τίνει προς ένα τέλος, προς πραγμάτωση ενός σκοπού. Δεν είναι λογικό όμως να
δεχθούμε ότι την σκοπιμότητα των επί μέρους όντων την έβαλαν εις τον εαυτόν
τους τα ίδια τα όντα, διότι και αυτά υπόκεινται εις αυτήν.
Ο άνθρωπος
εμφανίζεται εις το προσκήνιο της μακράς ιστορίας του πλανήτου μας ως το
τελευταίο και τελειότερο δημιούργημα. Και το σημαντικότερο είναι ότι
παρουσιάζεται ως ενιαία, αυτοδύναμος και ελευθέρα προσωπικότης, η οποία δεν
έχει το παρόμοιόν της για να συγκριθή, διότι ο πνευματικός και ψυχικός κόσμος
του ανθρώπου είναι κάτι το μοναδικό και ανεπανάληπτο επί της γης.
Οι φυσικοί νόμοι δεν
μπορούν να εφαρμοσθούν στα πνευματικά ζητήματα. Το πνεύμα του ανθρώπου ανήκει
σε διαφορετική σφαίρα και άλλοι νόμοι διέπουν τον κόσμο του πνεύματος. Οι νόμοι
της νεκρής ύλης δεν εφαρμόζονται εν γένει εις τα βιολογικά και ζωικά φαινόμενα,
όπου έχουν διαφορετικής τάξεως νόμους.
Διά τον σημερινό επιστήμονα, ισχύει ότι, «οι
ουρανοί διηγούνται δόξαν Θεού, ποίησιν δε χειρών αυτού αναγγέλει το στερέωμα» (Ψαλμ.18ος,
2).
ΔΙΑΣΚΕΥΗ
ΑΠΟ : http://www.geocities.com/nikodhmos2001/31572.html
και ειπε το σάκχαρο: ας ενωθω με τα αμινοξέα και ας φτιάξουμε έναν μονοκύτταρο οργανισμό. και μετά ας φτιάξουμε έναν δικύτταρο οργανισμό και μετά έναν τρικύτταρο οργανισμό...
ΑπάντησηΔιαγραφή