Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

1. ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΥΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΕΔΩ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΙΖΕΙ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;

Διαβάσαμε τις νέες πνευματικές σας νουθεσίες:
"ΕΠΙΣΗΣ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΤΕ ΤΟ ΜΕΛΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΥΞΕΣ."
Θέλατε να τα καταγράψετε μάλιστα! "ΣΚΡΙΠΤΑ ΜΑΝΕΝΤ"! Θέλετε αυτά να μείνουν..

Πάτερ για τελευταία φορά θα σας προτείνουμε να πάψετε να γράφετε διαρκώς και να περιοριστείτε στις ιερατικές σας υποχρεώσεις.
1.  ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΥΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΕΔΩ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΙΖΕΙ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;
 Προσβάλλετε το σχήμα σας και δεν έχετε δικαίωμα να το κάνετε.
ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΕ, ΕΝΩ ΕΓΩ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ. ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΕΓΩ, ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΙ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΣ!
Αν ποτέ καταλάβετε το λάθος σας και συνειδητοποιήσετε πόσο σας προσβάλλουν όλα αυτά, μπορείτε να μας ζητήσετε να διαγράψουμε τους διαλόγους που είχαμε μαζί σας.
ΟΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ. ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΘΕΟΥΣ, ΥΛΙΣΤΕΣ ΚΛΠ.  ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΕΓΡΑΦΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ. ΔΩΣΤΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΩ ΑΠΑΝΤΗΣΙ, ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ. ... Δ.Γ.Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ευπρεπως...