Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Ένας 17χρονος στέλνει γράμμα στο Χριστό

ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΝΕΟ (ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ)

Ένας 17χρονος στέλνει γράμμα στο Χριστό

Ιησού ...;Χριστέ ...;. είμαι ένα απλό παιδί, αν και έκλεισα τα 17 μου.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΙΔΙ ΑΛΛΑ ΕΦΗΒΟΣ. ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΗΣΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΡΕΙΑ!
Είναι η ηλικία της εφηβείας, αλλά δε θέλω και δε μπορώ να τη σκέφτομαι.
ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ. ΑΦΗΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΛΗΘΗΣ ΝΑ ΒΡΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
 Δυσκολεύομαι.
ΝΑΙ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΜΕΤΑΒΑΣΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΑΔΙΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.
Σου γράφω κάποιες σκέψεις. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα τις λάβεις.
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ, ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ, ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΗΣ.
Δεν έχεις κάποια διεύθυνση. Δε ξέρω που βρίσκεσαι και στο κάτω- κάτω ποιος είσαι Εσύ.
ΘΑ ΜΕ ΒΡΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΣΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΙ, ΣΤΗΝ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΖΩΗ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΘΕΟ.
 Ο κόσμος δε μου λέει σχεδόν τίποτα για Σένα. Δε Σε γνωρίζει και ούτε που θέλει να Σε γνωρίσει. Προσπάθησα να μάθω κάποια πράγματα για Σένα, αλλά δεν κατάφερα τίποτα. Ούτε τουλάχιστον τα' όνομά Σου δε προφέρουν οι άνθρωποι που βρίσκονται γύρω μου.
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΑΛΛΑ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΖΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΕΙΣΑΙ ΒΑΦΤΙΣΜΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΟΡΙΑ, ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΙΣΩΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΟΥ. ΟΠΟΙΟΣ ΨΑΧΝΕΙ ΒΡΙΣΚΕΙ.
 Και τότε, Χριστέ, πώς να Σε βρω; Που βρίσκεσαι; Ποιος είσαι;
Πώς να είμαι βέβαιος ότι υπάρχεις; Ότι με γνωρίζεις, ότι μ' αγαπάς, ότι έχεις και για μένα μια σταγόνα αγάπης;
ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ. Ο ΘΕΟΣ, ΟΜΩΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΤΑ ΚΕΝΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΠΗΣ ΣΕ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ». ΕΑΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ, ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΗΣ ΝΑ ΣΤΑΘΗΣ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ. Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ Ο,ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΕΙΨΟΥΣ. ΠΑΡΕ Ο,ΤΙ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ, ΠΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ.
 Οι γύρω μου...
... δε Σε βλέπουν, κοντά τους δε Σε αισθάνομαι. Πολλοί απ' αυτούς που με περιτριγυρίζουν υποφέρον από εγωισμό, από υποκρισία, από μίσος. Δε μου λεν τίποτε για Σένα. Δε θέλουν να Σε βρουν, να Σε αισθανθούν, να Σε συναντήσουν.
Όταν τους ρωτάω κάτι για Σένα μου γελούν ειρωνικά και με κοιτάζουν με περιφρόνηση. Δεν έχουν χρόνο και για Σένα. Ίσως δεν πιστεύουν σε Σένα. Είναι απασχολημένοι με τα προβλήματά τους, τα τόσο μικρά, τα τόσο πρόσκαιρα, τα τόσα ποταπά.
ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΗΣ. ΚΑΝΕ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ.
Και με πονάει το ότι πάντοτε φαίνονται χαρούμενοι και ευτυχισμένοι. Το χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη τους. Φαίνονται να ζουν τη ζωή τους. Εγώ όμως δεν μπορώ να αισθανθώ έτσι. Ίσως δε ξέρεις πόσο συχνά με βαρύνει η λύπη, η αδυναμία, η μοναξιά ...;
ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ-Η ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ. Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΧΑΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΙ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΗΔΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΑΝ «ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΝ» ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ, ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΝΕΟ Ή ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΤΟΥΣ.
Ίσως θα ήθελα να είμαι σαν αυτούς ...; Αλλά κάτι από τα βάθη της καρδιάς με σταματάει!
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΗΛΕΥΗΣ ΔΙΟΤΙ Η ΠΟΡΝΕΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΥΜΜΑΧΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΥΣΙ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗΣ.
Συχνά αισθάνομαι εγκαταλελειμμένος ανάμεσά τους.
ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ. ΑΛΛΑΞΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΖΩΗΣ. Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΡΟΣΤΑ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΑ ΜΕΤΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΗΔΟΝΩΝ. ΤΑ ΕΞΩΓΑΜΙΚΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ. ΛΥΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΥΟΝΤΑΙ ΔΕΚΑ.
Αισθάνομαι σαν ένα νησί λύπης και πόνου στο μέσο ενός "ωκεανού ευτυχίας". Γιατί αυτοί μπορούν να είναι ευτυχισμένοι κι εγώ όχι; Ποιος κάνει λάθος Χριστέ; Αυτοί ή εγώ;
ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. Η ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΛΥΠΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ, ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ. Η ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ ΛΥΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ. ΝΗΣΤΕΙΑ, ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΖΩΗ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΜΑΣ. ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΙΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ.
Αν υπάρχεις γιατί δεν έρχεσαι να μου δώσεις μια καθαρή και σίγουρη απάντηση;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ, ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΕΣΑΙ.
Όσοι δεν έχουν ιδέα για Σένα, δεν ξέρουν τίποτε άλλο από το να διασκεδάζουν, να ζουν τη ζωή τους και τα νειάτα τους.
ΜΗΝ ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΤΗΝ ΖΩΗ, ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΑΣΚΟΠΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ;
Αλλά με εμένα τι θα γίνει; Σαν να έχω στη ψυχή μου ένα παιδάκι που κοιτάζει γύρω του τους ανθρώπους και του έρχεται να κλαίει ...; δεν καταλαβαίνω συχνά λόγους και συμπεριφορές ...;
Γιατί μόνο τα μάτια μου έχουν δάκρυα πόνου; Μόνο εγώ πρέπει να κλαίω; Μόνο εγώ δεν έχω το δικαίωμα να είμαι ευτυχισμένη.
Ο ΗΛΙΟΣ ΛΑΜΠΕΙ, Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΑΖΙΟΣ, ΕΧΕΙΣ ΦΑΓΗΤΟ, ΣΤΕΓΗ, ΡΟΥΧΑ, ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ 17 ΧΡΟΝΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΣ «ΕΥΧΑΡΙΣΩ» ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΛΛΑΣ ΣΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΣΕΞ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΤΕΚΝΟΓΟΝΙΑ Ή ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ. ΣΩΜΑΤΙΚΑ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ, ΣΧΕΣΕΩΝ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ. Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ.
Μήπως Εσύ μ' εμποδίζεις να είμαι σαν τους άλλους; Και γιατί το κάνεις αυτό; Ίσως δεν καταλαβαίνω τι περιμένεις από εμένα ...; Ίσως δε μπορώ να διακρίνω το θέλημά Σου ...;
Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ, ΝΑ ΒΡΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΕΣ ΠΟΡΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΗΣ. ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΑΜΟΣ ΣΟΥ ΑΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ…
Όλοι μου ζητούν, σχεδόν με υποχρεώνουν να είμαι σαν αυτούς ...;
ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ, ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΟΥ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΤΗΣ, ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗ. ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΝ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
 Αλλά Εσύ δε λες τίποτα. Απολύτως τίποτα ...; ούτε μια λέξη! Και πώς να ξέρω τι θέλεις από εμένα;
Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΟΥ, Ο ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΗ ΝΑ ΣΤΑΘΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΗΣ. ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.
 Τρέφομαι με δάκρυα και πάλι με δάκρυα ...; Δε μπορώ να κλάψω μπροστά στους φίλους μου. Ξέρεις καλά ότι κοντά τους προσπαθώ να χαμογελώ και να φαίνομαι ευτυχισμένος. Ενώ αν κάποια μέρα δεν καταφέρω να υποκριθώ τον ευτυχισμένο και η λύπη μου πιέζει όλη μου την ύπαρξη κανείς δε με ρωτάει τι έχω. Άραγε δεν τους ενδιαφέρει; Μήπως δε βλέπουν και δεν καταλαβαίνουν;
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΣΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΖΗΤΑΣ ΜΕ ΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ. Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ. ΤΩΝ ΦΡΟΝΙΜΩΝ ΛΙΓΑ. ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΙΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ.
Αγαπώ το Θεό, αλλά δεν ξέρω πώς να το αποδείξω ...;
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΤΙΠΟΤΑ. Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ. ΑΥΤΗΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ.
 Αρχίζω να πιστεύω ότι τα πάντα είναι μάταια! Ποιος μπορεί να τα καταλάβει όλα αυτά;
ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΑΙ. Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ. Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΚΩΝΟΜΑΣΤΕ. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΗ.
 Σε ποιόν να παραπονεθώ;
ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ Ή ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΕΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ.
Παλεύω με τον εαυτό μου και προσεύχομαι σε Σένα.
ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ. Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ.
Κανείς δε με μαθαίνει πως και τι πρέπει να σου πω. Προσεύχομαι όπως μου έρθει.
ΕΙΠΑΜΕ, Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ. ΑΛΛΙΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ.
 Έφτασα να κρύβομαι ακόμη κι από την οικογένειά μου. Οι γονείς μου χαίρονται όταν πηγαίνω στη ντισκοτέκ, αλλά δε χαίρονται όταν προσεύχομαι.
ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΘΑ ΒΡΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΘΑ ΚΑΝΗΣ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ Η ΠΟΡΝΕΙΑ. ΓΙΝΟΤΑΙ ΚΑΙ ΑΓΡΥΠΝΙΕΣ, ΟΠΟΤΕ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΝΥΧΤΑΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΝΥΧΤΑΣ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ.
 Πιστεύω ότι ξέρεις τα πάντα και δεν έχεις ανάγκη τα λόγια μου, αλλά ωστόσο αισθάνομαι ότι με ακούς. Και αν δεν αισθανόμουν ούτε από Εσένα έλεος και αγάπη, είμαι σίγουρος ότι θα τρελαινόμουν από τον πόνο και τη μοναξιά. Ίσως δεν προσεύχομαι καλά…
Για Σένα γνωρίζω ότι δεν μπορείς παρά να συγχωρείς και ν' αγαπάς. Ακόμη ξέρω ότι στο πέρασμά Σου από τη γη το κάθε δευτερόλεπτό Σου ήταν ένας ωκεανός πόνου. Δε γέλασες ούτε μια φορά! Ίσως να χαμογέλασες λίγο ...;Ξέρω σίγουρα ότι έκλαψες, όχι για σένα αλλά για τους άλλους. Και ξέρω ότι δεν υποσχέθηκες σε κανέναν στη γη ευτυχία, εδώ και τώρα. Υποσχέθηκες όμως τα καλύτερα για την Βασιλεία των Ουρανών…
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΓΕΥΣΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
 Εσύ τα ξέρεις καλύτερα από εμένα! …
Έγινα στόχος ειρωνειών των γύρω μου…
ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΗΣ ΤΟ ΨΑΛΤΗΡΙ.
Ωστόσο εγώ δε θέλω να φτάσω να γίνω αυτό που τώρα με αηδιάζει…
 Αξίζει να υποφέρω κι αν ο κόσμος έχει δίκιο όταν μου λέει ότι δεν υπάρχεις, ότι είσαι ένας μύθος;
ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΗΣ ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ.
 …Γιατί κάποιες σπάνιες φορές αισθάνομαι ότι μ' αγαπάς, ότι με συγχωρείς, ότι με βοηθάς σε κάθε στιγμή της ζωής μου, ενώ τις πιο πολλές φορές αισθάνομαι ότι ούτε δεν ξέρεις εάν υπάρχω. Μήπως επειδή αμαρτάνω και οι αμαρτίες μου Σε απομακρύνουν και σε λυπούν;
…Σε παρακαλώ και κάτι ακόμη ...; Να μου πεις ποιος είμαι και ποιος ο σκοπός μου στη γη.
Η ΘΕΩΣΙΣ.
 …Υπάρχει Ιησού ζωή μετά το θάνατο;
Η ΣΧΕΣΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΤΕ.
…Υπάρχουν γνώμες που αντιφάσκουν ολοφάνερα, Χριστέ! Όλο και πιο λίγες φωνές λένε ότι είσαι ο Υιός του Θεού ο ενανθρωπήσας για τη σωτηρία μας. Για να μη πω και ότι για το Σταυρό και την Ανάσταση μόνο στις εκκλησίες μιλάνε πια.
ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
 Για πολλούς δεν Είσαι παρά ένας άνθρωπος σαν όλους τους άλλους. Σε κατέβασαν στο επίπεδό τους, σ' έκαναν κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσή τους, μήπως και τους κρίνεις, μήπως και αποκτήσεις κανένα δικαίωμα να τους επιπλήξεις για κάτι. Αυτοί θέλουν να Είσαι ένας σαν κι αυτούς.
…Εσύ μόνο αγάπησες. Θυσιάστηκες και θεράπευσες τις αδυναμίες μας και τα βάσανά μας.
Θεράπευσέ με και εμένα Ιησού
Δώσε μου δύναμη να υπάρχω.http://ekklisiaonline.gr/arxontariki/item/5632-enas-17xronos-stelnei-gramma-sto-xristo

ΑΜΗΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ευπρεπως...